Zamjenica gradonačelnika Grada Zagreba Jelena Pavičić Vukičević, zajedno s izaslanikom gradonačelnika Grada Beča Markusom Schoberom, otvorila je večeras na Trgu bana Jelačića dvodnevnu manifestaciju Dani Beča u Zagrebu.
Riječ je o manifestaciji koja će u Zagreb donijeti bečki adventski doživljaj te inovativne projekte zbog kojih je Beč već osmi put zaredom proglašen gradom s najvišom kvalitetom življenja na svijetu.
U šatoru na glavnom gradskom trgu prodaje se kuhano vino i punč u tradicionalnim šalicama bečkog božićnog sajma, a prihodi od prodaje bit će udvostručeni te donirani Udruzi za pomoć djeci i obiteljima suočenim s malignim bolestima Krijesnica.
Sutra se program nastavlja konferencijom u Hrvatskoj akademiji znanosti i umjetnosti na Zrinjevcu gdje će Bečki i zagrebački stručnjaci razmijeniti iskustva na izlaganjima i raspravama te u radnim grupama. Govorit će se o temama koje uključuju planiranje grada u okviru Smart City te Urban Mobility programa, energetska sanacija zgrada pod spomeničkom zaštitom, turizam u doba ekonomije dijeljenja i start-up tvrtke koje su strateški važne za obje prijestolnice.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.