Gradonačelnik o dodatnim mjerama racionalizacije poslovanja
Gradonačelnik o dodatnim mjerama racionalizacije poslovanja
16.12.2017.
Vodeći računa o socijalno-ekonomskim pokazateljima okruženja u kojem posluju trgovačka društva u vlasništvu Grada Zagreba i Gradska uprava Grada Zagreba, gradonačelnik Milan Bandić, donio je danas, 16. prosinca 2017, odluku o provedbi dodatnih mjera racionalizacije poslovanja.
Smanjenje troškova trgovačkih društava i rashoda gradskog proračuna, provest će se na slijedeći način:
- Smanjenjem plaća za 10% menadžmentu trgovačkih društava u vlasništvu Grada Zagreba, kao i svim pročelnicima, savjetnicima Gradonačelnika, zamjenicima pročelnika i pomoćnicima u gradskim upravnim tijelima te rukovoditeljima ustanova čiji se osobni dohodak isplaćuje iz proračunskih sredstava, uključujući i osobne dohotke za mjesec prosinac 2017.
- Poduzimanjem mjera i aktivnosti koje će rezultirati racionalizacijom troškova trgovačkih društava i rashoda gradskog proračuna u iznosu od 5%.
Osim gospodarskih ciljeva, potrebno je naglasiti kako navedene mjere potiču i upućuju na društveno odgovorno djelovanje menadžmenta u javnom sektoru.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.