Gradski ured za socijalnu zaštitu, zdravstvo, branitelje i osobe s invaliditetom u suradnji s udrugom „Status M“ 15.11.2022. u prostoru ZgForuma organizirao je informativno- edukativnu radionicu: Izazovi modernog očinstva– očinski i roditeljski dopust u praksi“.
Svrha radionice bila je informiranje djelatnika Gradske uprave, a koji su očevi djece do 8 godina starosti ili se pripremaju za ulogu oca o pravima i načinima korištenja očinskog, odnosno roditeljskog dopusta.
Prisutni djelatnici imali su priliku sudjelovati u zajedničkoj raspravi o profesionalnim i osobnim izazovima očeva koji se odlučuju na korištenje navedenih prava te prednostima modernog očinstva i njegovom pozitivnom učinku na psihosocijalni razvoj djeteta, kvalitetu bračnih, partnerskih, obiteljskih i poslovnih odnosa.
Na radionici su također prikazani kratki filmovi kojima je cilj poticati ravnopravno roditeljstvo s naglaskom na očinstvo, ravnomjernu podjelu obaveza u obiteljskim ili partnerskim zajednicama kao i promociju korištenja prava na očinski dopust.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.