U zagrebačkom naselju Dugave Hrabri telefon svečano je otvorio Hrabri centar u kojem će na površini od 500m² održavati brojne aktivnosti namijenjene djeci i njihovim roditeljima. U novoizgrađenom i uređenom objektu nalaze se prostorije za preventivan grupni i individualni rad s djecom, savjetovalište za djecu i roditelje, Hrabri telefon za djecu, Hrabri telefon za mame i tate, e-savjetovanje, kao i uredske prostorije iz kojih će se koordinirati brojni projekti i programi.
Uputivši zahvalu brojnim tvrtkama i pojedincima koji su se uključili u donatorsku kampanju gradnje centra, predsjednica Hrabrog telefona Hana Hrpka, je istaknula kako je otvorenje Centra veliki korak naprijed za organizaciju, ali i odgovor na sve veće potrebe zajednice za prevencijom i podrškom djeci, mladima i njihovim obiteljima.
„Vrijednost i značaj ovakvih projekata za zajednicu, odnosno društvo u cjelini, neizmjerni su jer, prije svega, predstavljaju primjer predanosti u stvaranju sigurnijeg i boljeg mjesta za život:“, kazala je, čestitajući donatorima, volonterima, stručnjacima, svima koji su doprinijeli njegovoj realizaciji, pročelnica Gradskog ureda za socijalnu zaštitu, zdravstvo, branitelje i osobe s invaliditetom dr.sc. Lora Vidović. „Gledajući unatrag, od njegovih početaka 1997., Hrabri telefon se izbrendirao kao mjesto povjerenja i pružanja podrške vezane uz roditeljstvo i djetinjstvo, prevenciju nasilja nad i među djecom te mentalnog zdravlja. Često i kao prvo mjesto na kojem se djeca povjere o svojim iskustvima i potraže savjet.“, naglasila je, ističući pritom važnost međusektorske suradnje. „Teme su to koje su u fokusu rada i našeg Ureda, te sam uvjerena kako ćemo zajedničkim snagama nastaviti razvijati projekte koji će djeci pomoći da razviju zdrave odnose, upravljaju svojim emocijama i donose odgovorne odluke.“, zaključila je pročelnica. Uz pročelnicu, svečanom otvorenju Centra prisustvovala je i zamjenica pročelnice dr.sc. Romana Galić.
Grad Zagreb dugi niz godina podržava Hrabi telefon. Samo u posljednjih pet godina rad Udruge podržao je sa 130.000,00 eura, ali i kao partner na EU projektima.
Hrabri telefon najviše je u javnosti poznat po besplatnoj savjetodavnoj liniji za djecu 116-111 te liniji 0800-0800 za roditelje, no uz njih provodi i više od 10 projekata te programa na nacionalnoj i međunarodnoj razini. U radu organizacije sudjeluje više od 180 volontera, a više od 27 godina, koliko postoji, usmjeren je na zaštitu interesa djece i mladih. Usluge Hrabrog telefona namijenjene su djeci i mladima bez odgovarajuće roditeljske skrbi, djeci i mladima s problemima u ponašanju, žrtvama obiteljskog nasilja, trudnicama i roditeljima s djecom do godine dana, kao i članovima njihovih obitelji ili udomiteljskih obitelji. Liniju mogu nazvati djeca, mladi i roditelji, a dostupna je od ponedjeljka do petka od 9 do 20 sati. Osim telefonski, Hrabri telefon možete kontaktirati i putem e-maila, chata, foruma ili Facebooka.