clanak False

Završna radionica projekta "Razvoj sustava za upravljanje poslovnim procesima"

U nazočnosti zamjenice gradonačelnika Sandre Švaljek, održanazavršna radionica projekta Razvoj sustava za upravljanje poslovnim procesima.
04.12.2014.


U četvrtak, 4. prosinca  u prostoru Tribine Grada Zagreba održana je završna radionica na kojoj su predstavljeni rezultati projekta Razvoj sustava za upravljanje poslovnim procesima.

U uvodnom dijelu radionice, zamjenica gradonačelnika Grada Zagreba Sandra Švaljek je istaknula kako se strateški okvir upravljanja Gradom Zagrebom temelji na osnovnim načelima rada javne uprave – usmjerenost na korisnike (prvenstveno građanine i poduzetnike) i etičnost. Cilj je da se kroz unapređenje upravnih kapaciteta Grada i bolju organizaciju uspostavi uprava koja će postati pravi servis građana te koja će osigurati učinkovito obavljanje poslova uz optimalno korištenje resursa u svrhu zadovoljavanja svakodnevnih potreba građana te u skladu s javnim interesom i općim dobrom.

Oblikovanjem usluga Grada Zagreba prema zahtjevima korisnika i njihovim povezivanjem s poslovnim procesima Gradske uprave, ostvaruje se temelj za stvaranje kvalitetne, transparentne, građanima orijentirane, racionalne, profesionalne, ekonomične i efikasne gradske uprave.

Grad Zagreb kroz projekt Razvoj sustava za upravljanje poslovnim procesima uspostavlja sustav upravljanja poslovnim procesima, u kojem je jasno definirano kako Grad funkcionira, tko je za što odgovoran, što su čiji ciljevi, koji se resursi koriste u kolikoj mjeri i s kakvom svrhom, što koliko traje, te kako su poslovni procesi Grada povezani s poslovnim procesima svih pravnih subjekata s kojima Grad surađuje. Sustav upravljanja poslovnim procesima usklađen je sa svim povezanim sustavima unutar Grada te sa svim zakonskim normama i propisima.

Tijekom projekta Razvoj sustava za upravljanje poslovnim procesima uspostavljen je ARIS repozitorij koji na jednom mjestu dokumentira kompletnu poslovnu arhitekturu Grada na jednoznačan i transparentan način koji će poslužiti kao temelj za kontinuirano unaprjeđenje poslovanja.

Poseban fokus projekta bio je na poslovnim procesima Upravljanje poslovnim procesima, Upravljanje projektnim ciklusom, Imovinsko-pravni poslovi i imovina Grada i Prostorno uređenje, izgradnja Grada, graditeljstvo, komunalni poslovi i promet.

 


Gradske vijesti - 2014.
This page uses cookies
Necessary cookies - allow you to interact with a service or website so that you can access essential features to provide that service. They refer to the requested service, such as the session identifier of the current visit.
Functional cookies - enable the website to provide improved functionality and personalization, for example remembering the language in which the content of the website's pages is displayed.
Statistical cookies - this site uses Google Analytics cookies that allow visitors to be analyzed. The provider of this service is Google LLC. The information generated by Google Analytics cookies about your use of these pages, including the IP address from which you accessed the pages, is transferred to the server of Google LLC and stored there. This information will be used for the purpose of analyzing how these pages are used and creating reports intended for page administrators about activities on these pages.
Marketing cookies - enable the collection of information about the user's habits and behavior on the website in order to publish relevant advertisements for the user aligned with his interests. They can also be used to measure the effectiveness of a campaign.
Accept selected only
Cookies are used on this website. Please read the Privacy Policy or change cookie settings.
Accept
Reject