Grad Zagreb, Gradski ured za socijalnu zaštitu i osobe s invaliditetom u suradnji s Javnom vatrogasnom postrojbom Grada Zagreba i Udrugom za unapređenje kvalitete življenja „Medveščak“ započeo je s provedbom edukacija za djelatnike Javne vatrogasne postrojbe Grada Zagreba vezano za sigurnost korisnika domova za starije osobe u nadležnosti Grada Zagreba. Planirana edukacija održat će se u dvije etape: djelatnike Javne vatrogasne postrojbe Grada Zagreba educirat će se o osobama starije životne dobi, starosti, starenju, ali i specifičnostima postupanja u kriznoj situaciji sa starijim osobama. Po završetku edukacija, djelatnici Javne vatrogasne postrojbe Grada Zagreba odlazit će u domove za starije osobe u nadležnosti Grada Zagreba te održati edukacije djelatnicima, ali i korisnicima o postupanju u kriznim situacijama. Povezivanjem Javne vatrogasne postrojbe Grada Zagreba i domova za starije osobe u nadležnosti Grada Zagreba nastoji se pravovremeno promišljati o potencijalnim kriznim situacijama, kreirati strategije djelovanja te na taj način stvoriti sigurno okruženje za osobe starije životne dobi.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.