Dodatne usluge za osobe koje borave na otvorenom i nemaju drugi odgovarajući smještaj u zimskim uvjetima od 12.2.2021. do 21.2.2021.
Dodatne usluge za osobe koje borave na otvorenom i nemaju drugi odgovarajući smještaj u zimskim uvjetima od 12.2.2021. do 21.2.2021.
11.02.2021.
Grad Zagreb, Gradski ured za socijalnu zaštitu i osobe s invaliditetom u suradnji sa Ustanovom "Dobri dom" Grada Zagreba zbog najave izrazito hladnih i nepovoljnih vremenskih uvjeta organizira dežurstvo u prostorijama blagovaonice pučke kuhinje, na lokaciji Branimirova 35, Zagreb.
Na taj način osobama koje borave na otvorenom i nemaju drugi odgovarajući smještaj pruža se mogućnost boravka u toplom prostoru za vrijeme trajanja nepovoljnih zimskih uvjeta.
Dežurstvo je organizirano u trajanju od 12.2.2021. do 21.2.2021. u vremenu od 20,00 do 07,00 sati.
Napominjemo kako je redovni smještaj za beskućnike osiguran u suradnji s Gradskim društvom Crvenog križa Zagreb i Caritasom Zagrebačke nadbiskupije te se sve osobe u potrebi za smještajem mogu obratiti nadležnom Centru za socijalnu skrb kako bi se pokrenuo postupak privremenog smještaja.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.