Zamjenik gradonačelnika Luka Korlaet odao počast poginulim pripadnicima „Tigrova“
Zamjenik gradonačelnika Luka Korlaet odao počast poginulim pripadnicima „Tigrova“
02.10.2022.
Zamjenik gradonačelnika Grada Zagreba Luka Korlaet polaganjem vijenca i paljenjem svijeće ispred spomen – obilježja poginulim pripadnicima „Tigrova“ na ulazu u vojarnu odao je počast u znak sjećanja na sve poginule pripadnike Jedinice za posebne zadatke MUP-a RH Rakitje, u sklopu 32. obljetnice osnivanja jedinice za posebne zadatke MUP-a RH – Rakitje.
“Za Hrvatsku kao tigar“ – moto je ovih postrojbi čiju obljetnicu ustrojavanja obilježavamo. Pripadnici postrojbe dali su upravo takav doprinos u Domovinskom ratu.“, rekao je zamjenik gradonačelnika Korlaet, dodavši kako su životi svih 367 pripadnika Tigrova utkani u temelje slobodne i neovisne Republike Hrvatske.
„Čestitam 32. obljetnicu svim pripadnicima Jedinice za posebne zadatke MUP-a RH-Rakitje i koristim priliku još jednom izraziti najdublje poštovanje obiteljima poginulih, nestalih i umrlih hrvatskih branitelja s vjerom da će Spomen dom Tigar i Ustanova za sveobuhvatnu skrb „Tigrovi“ biti na usluzi i dobrobiti svim hrvatskim braniteljima.“, naglasio je zamjenik Korlaet.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.