Gradonačelnik Tomašević i ravnatelj Nastavnog zavoda za hitnu medicinu Žarko Rašić predstavili nova vozila za pružanje hitne medicinske pomoći
Gradonačelnik Tomašević i ravnatelj Nastavnog zavoda za hitnu medicinu Žarko Rašić predstavili nova vozila za pružanje hitne medicinske pomoći
18.10.2022.
Gradonačelnik Grada Zagreba Tomislav Tomašević i ravnatelj Nastavnog zavoda za hitnu medicinu Grada Zagreba prof. dr. sc. Žarko Rašić, prim. dr. med. predstavili su nova 42 vozila za pružanje hitne medicinske pomoći s pripadajućom opremom.
„Obnovili smo dvije trećine voznog parka Nastavnog zavoda za hitnu medicinu Grada Zagreba, a u procesu nabave su još 26 vozila za sanitetski prijevoz. Nakon cjelovite nabave svi zaposlenici Nastavnog zavoda za hitnu medicinu Grada Zagreba će imati adekvatna vozila kako bi mogli u najkraćem mogućem roku odgovoriti na potrebe za hitnom pomoći i sanitetskim prijevozom.“, rekao je gradonačelnik Tomašević. Istaknuo je kako je Nastavni zavod za hitnu medicinu Grada Zagreba imao 74 000 intervencija hitne medicinske pomoći i 106 000 intervencija sanitetskog prijevoza u prošloj godini, što ukazuje na potrebu za obnovljenim voznim parkom kako bi usluga koju pružaju bila brža i sigurnija.
Ravnatelj Rašić naglasio je kako je Nastavni zavod za hitnu medicinu Grada Zagreba u službi građana i gostiju Grada Zagreba te kako nastoje svojom aktivnošću biti što bolji i kvalitetniji. Dodao je kako je Grad Zagreb u europskom vrhu kada se radi o brzini intervencija na prvi stupanj hitnosti te kako u ovom trenutku ima najmlađi vozni park, star svega dva mjeseca.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.