Gradonačelnik Grada Zagreba Tomislav Tomašević danas je s reprezentativnim sindikatima potpisao kolektivne ugovore za službenike i namještenike u gradskim upravnim tijelima Grada Zagreba, zaposlene u predškolskim ustanovama Grada Zagreba, zaposlene u ustanovama kulture Grada Zagreba i zaposlene u Javnoj vatrogasnoj postrojbi Grada Zagreba, na razdoblje od četiri godine.
Novi kolektivni ugovori, koji stupaju na snagu 1. siječnja 2023., unaprjeđuju postojeća i uvode nova materijalna prava, tekstovi ugovora su osuvremenjeni, a sve s ciljem unaprjeđenja uvjeta rada, te kako bi gradska uprava i gradske ustanove funkcionirale kvalitetno i ujednačeno.
Pregovori su protekli u konstruktivnom dijalogu i dobroj vjeri, te su obje strane izrazile volju za nastavkom suradnje na unaprjeđenju organizacije i uvjeta rada u gradskoj upravi i ustanovama.
Uz gradonačelnika Tomaševića i predstavnike sindikata, potpisivanju su prisustvovali i zamjenica gradonačelnika Danijela Dolenec, te pročelnici nadležnih gradskih ureda.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.