Potpisan Ugovor o darivanju zemljišta za žičaru Sljeme
Potpisan Ugovor o darivanju zemljišta za žičaru Sljeme
03.01.2019.
Gradonačelnik Milan Bandić i ministar državne imovine Goran Marić danas su u zgradi Gradske uprave potpisali Ugovor o darovanju zemljišta za izgradnju žičare Sljeme, a koja će biti puštena u rad 2020. godine.
Zahvalivši ministru i njegovim suradnicima, gradonačelnik Bandić je naglasio da je ovo odličan primjer suradnje lokalne i državne uprave. Drago mi je da je naša suradnja na visokoj razini jer žičara predstavlja ponajveći projekt u Zagrebu u posljednjih nekoliko desetljeća. Najavio je da polaže tečaj za vožnju radnoga stroja bager jer kad počnu radovi na žičari, želi biti prvi koji će kopati.
Ministar Goran Marić rekao je da je u ime Ministarstva do sada potpisao ugovore s jedinicama lokalne uprave u vrijednosti od milijardu kuna. Zemljište koje je država darovala Gradu Zagrebu ima velik turistički potencijal. Lako je surađivati kada suradnici znaju svoj posao, odradili smo mnoge projekte, a mnogi nas još čekaju. Istaknuo je također da je žičara Sljeme najvrjedniji projekt u Zagrebu od 1990. godine do danas. Žičara je važna zbog odnosa koji Zagrepčani imaju prema Sljemenu, doživljavaju ga kao svoja pluća, gotovo kao „dnevni boravak“.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.