Gradonačelnik Grada Zagreba Milan Bandić danas je u Gradskoj upravi primio apostolskog nuncija mons. Giorgia Lingua i savjetnika Apostolske nuncijature u Republici Hrvatskoj mons. Janusza Blachowiaka.
Gradonačelnik je visokomu gostu zaželio dobrodošlicu u Zagreb i u Republiku Hrvatsku te je izrazio zadovoljstvo što će se dugogodišnja uspješna suradnja Grada i Apostolske nuncijature nastaviti jer je utemeljena na velikome prijateljstvu Vatikana i Republike Hrvatske.
Nuncij je ustvrdio da su poslovi koje obnašaju gradonačelnik i on vrlo slični te da je politika, vodi li se pošteno i ispravno, ljubav svih ljubavi, a što se, uostalom, vidi u predanome gradonačelnikovu radu tijekom proteklih dvadeset godina.
Gradonačelnik je izrazio nadu i vjeru da će zajedničkim snagama još više i bolje raditi na dobrobit svih građana. Napomenuo je da je najponosniji na multikulturalnost, multietničnost i multikonfesionalnost koji se u Zagrebu žive svakodnevno i punim srcem. Također je kazao da se raduje zajedničkomu tradicionalnom susretu s Diplomatskim zborom, a čiji je doajen upravo apostolski nuncij.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.