Otvorenje 9. Međunarodnog mini rukometnog ZG-IG Kupa 2019.
Otvorenje 9. Međunarodnog mini rukometnog ZG-IG Kupa 2019.
15.12.2019.
U sportskoj dvorani u Novom Jelkovcu, Vladimira Stuhuljaka 1, danas je gradonačelnik Grada Zagreba Milan Bandić otvorio 9. Međunarodni mini rukometni ZG-IG Kup 2019.
Turnir se tokom dva dana održava u Zagrebu i Ivanić Gradu u kojem se natječe oko 1500 djevojčica i dječaka u sedam kategorija, a gradonačelnik je uručio medalje najboljoj ekipi iz kategorije: djevojčice od 6 do 7 godina.
Na međunarodnom turniru natjecati će se ekipe iz Češke, Slovačke, BiH, Crne Gore i Slovenije.
Ova sportska manifestacija, ali i sve ostale koje se redovito održavaju u našemu gradu jedan je od dokaza da Grad Zagreb živi sport 365 dana u godini, što me čini ustrajnim u namjeri da ovoj djeci, ali i svim ostalim sportašima osiguramo sve adekvatne preduvjete za uspješno bavljenje sportom.
Ovom prilikom pohvalio bih i sve sportske djelatnike koji uspješno i predano rade s našom djecom i drže ih na sportskim terenima. Možemo biti ponosni na sve aktere koji su dio ove lijepe sportske priče, istaknuo je gradonačelnik Milan Bandić.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.