Pročelnica Gradskog ureda za mjesnu samoupravu Renata Šimon uz prigodni program i mnoštvo uzvanika otvorila je novi objekt Mjesnog odbora Matija Gubec na Zagrebačkoj cesti u Stenjevcu u vrijednosti od oko 4 milijuna kuna.
Građani ovoga dijela grada i članovi mjesnog odbora dobili su kvalitetan prostor za sastanke, druženje, održavanje koncerata i priredbi te različitih aktivnosti koji će im podići kvalitetu života, istaknula je pročelnica Šimon.
Na raspolaganju je izuzetno kvalitetan prostor, a ovo je samo početak ulaganja u GČ Stenjevec koji s pravom postaje pravi grad u malome, rekao je predsjednik Vijeća Gradske četvrti Stenjevec Željko Jeger.
Za izgradnju objekta Vijeće je izdvajalo sredstva iz Planova malih komunalnih aktivnosti od 2016. do 2019. Sadržava dvije etaže od 340 m² te je prilagođen osobama s invaliditetom. Koristit će ga stanovnici, umirovljenici, kulturno-umjetnička društva, sportski klubovi i članovi Odbora, a sastoji se od velike dvorane, četiriju ureda, dviju čajnih kuhinja i WC-e te pomoćne prostorije.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.