Grad Zagreb sudjelovao u završnoj konferenciji projekta EUReKA
Grad Zagreb sudjelovao u završnoj konferenciji projekta EUReKA
10.12.2021.
Grad Zagreb je sudjelovao u završnoj konferenciji projekta EUReKA – projekt koji ima za cilj upoznavanje građana Europske unije sa pravom na slobodu kretanja i olakšanje ostvarenja toga prava. Završnu konferenciju je organizirao partner na projektu Europski institut Rumunjske, a sudjelovali su svi partneri te dionici i predstavnici iz zemalja sudionica projekta. Na konferenciji su predstavljeni rezultati projekta – priručnik sa iskustvima i primjerima najbolje prakse kad je u pitanju mobilnost građana Europske unije, web portal sa svim ključnim podacima, procedurama i kontaktima za mobilnost građana u jednu od zemalja Europske unije, i mobilna aplikacija sa istim podacima koja želi približiti dostupnost podataka građanima u današnje digitalno doba.
Sudionici konferencije su razgovarali o izazovima s kojima se građani susreću prilikom selidbe i početka novog života u jednoj od zemalja Europske unije, dotaknuli su se i izazova koje je trenutna pandemija nametnula izazovima života kao i mobilnosti građana unutar granica Europske unije.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.