clanak False

VIŠE...

24.11.2017.
Ono što je Pozivni centar Zagrebačkog holdinga od samoga početka činilo drugačijim svakako je praksa povratnog pozivanja korisnika čiji je broj zabilježen, koji iz nekog razloga nisu imali mogućnosti pričekati na odgovor.

Kako bi se korisnicima, ali i medijima osigurala istovremena i pravodobna informacija o uslugama, osiguran je pregled svih statusa komunikacijskih i informacijskih usluga na sada.zgh.hr. U statusnoj se traci već grafički može zaključiti kakvo je stanje u javnom prijevozu, na prometnicama, ima li poteškoća u opskrbi vodom ili plinom, ali i doznati sve druge korisne informacije o trenutnom pružanju usluga i alternativnim rješenjima.

S obzirom na to da Zagrebački holding često puta realizira veće projekte, na izravan ili indirektan način sudjeluje u javnim događanjima i posebnim organizacijama, putem stranice su omogućeni izravni prijenosi s terena ili improviziranog studija. Kako bi posjetitelji informacije od značaja mogli jednostavno podijeliti putem društvenih mreža ili popularnih komunikacijskih servisa, pridodane su funkcije koje to omogućuju doslovce jednim dodirom. Putem specijaliziranog sučelja korisnici mogu pisanim putem, sa računala ili putem mobilnih telefona, zatražiti asistenciju. Digitalna platforma omogućuje i razmjenu datoteka pa osim uobičajenog pitanja ili odgovora, komunikacijski kanal služi i za razmjenu dokumenata.

Zato više neće biti potrebno, osim za one predmete gdje zakonski akti propisuju osobnu identifikaciju i ovjeru, obilaziti više poslovnica Holdinga kako bi se neki zahtjev generirao ili se provjerio njegov status. Govoreći o približavanju korisnicima, ovoga puta i doslovce, ne treba zaboraviti na Pokretni ured Zagrebačkog holdinga koji je od svibnja sve gradske četvrti posjetio prosječno 5 puta, ostvario oko 4 tisuće kilometara i došao na 300-tinjak lokacija.

Glavna namjera je i dalje integrirati sve usluge, kako bi građani, što jednostavnije i bez komplikacija, mogli različitim modelima dobiti sve potrebne informacije i upravljati uslugama prema visokim komunikacijskim standardima, nadohvat ruke.