Grad Zagreb, Gradski ured za strategijsko planiranje i razvoj Grada organizirao je i održao 30. listopada 2019. u Gradskoj skupštini Grada Zagreba 3. Dan Urbane aglomeracije Zagreb.
Nakon obraćanja pročelnice Gradskog ureda za strategijsko planiranje i razvoj Grada Sanje Jerković, župana Krapinsko-zagorske županije Željka Kolara te zamjenice gradonačelnika Grada Zagreba doc. dr. sc. Olivere Majić, iskustva u korištenju sredstava mehanizma integriranih teritorijalnih ulaganja (ITU) u metropolitanskom prostoru Varšave predstavila je Małgorzata Kucińska iz Grada Varšave.
Iskustva i izazove vezane uz planiranje razvoja i provedbu projekata predstavili su gradovi – sjedišta urbanih aglomeracija: Zagreb, Split, Rijeka i Osijek.
Posebno se ističe vijest o dovršetku treće faze evaluacije projekata prijavljenih na poziv „Revitalizacija brownfield lokacija“ na području Urbane aglomeracije Zagreb, u kojoj je ocijenjena kvaliteta projektnih prijedloga i najbolje ocijenjeni projekti upućeni su u sljedeću fazu postupka za financiranje kroz ITU mehanizam.
3. dan Urbane aglomeracije Zagreb okupio je preko stotinu sudionika - dionika razvoja Urbane aglomeracije Zagreb i partnera iz najvećih hrvatskih gradova.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.