Grad Zagreb na Trgu bana Jelačića organizira doček Nove godine koji je lani zbog pandemije koronavirusa izostao. Doček je organiziran u skladu s epidemiološkim preporukama i odlukama koje su na snazi pa će tako prostor predviđen za publiku biti ograđen.
Okupljene građane i goste glavnog grada u Novu će godinu uvesti Psihomodo Pop, mladi izvođači poznati po nastupima u emisijama The Voice i A strana te kvartet trombona Zagrebačke filharmonije koji će izvesti najveće hitove grupe Queen.
Program počinje u 20 sati kada na scenu stupaju Filharmoničari koji će održati koncert posvećen legendarnom britanskom sastavu čije će slavne skladbe izvoditi u posebnim aranžmanima s trombonima.
Nakon zagrijavanja s poznatim rock uspješnicama na pozornicu stižu Filip Rudan, Lu Jakelić, Igor Drvenkar i ostale jake snage i vokali emisija The Voice i A strane. Nastup mladih zvijezda počet će u 21.30 sati.
Nakon izvrsnih "učenika" u 23.30 sati na scenu stupa i jedan od mentora – Davor Gobac i Psihomodo Pop. Jedan od najdugovječnijih bendova uvest će posjetitelje Trga bana Jelačića svojim rock klasicima u novu godinu.
Kako bi svi posjetitelji Trga bana Jelačića sigurno uplovili u novu godinu te kako bi se smanjile gužve na ulazima na kojima će se provjeravati Covid potvrde, publika će u ograđeni dio moći već od 19.30 sati. Za sve posjetitelje osigurana je mogućnost testiranja na adresi Praška 10 koje počinje od 18.30 i trajat će do 00.30 sati. Cijena brzog antigenskog testa iznosi 50 kuna.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.