U povodu 40. obljetnice prijateljstva Zagreba i Kyota, u rezidenciji Veleposlanstva Japana održan je prijem na kojem je sudjelovalo izaslanstvo Grada Zagreba predvođeno gradonačelnikom Tomislavom Tomaševićem, a na poziv veleposlanice Japana u Hrvatskoj - Nj. E. Misako Kaji.
Gradonačelnik Tomašević istaknuo je kako su suradnja i razmjena iskustava ključne riječi kada govorimo o odnosima na relaciji Zagreb – Kyoto, bilo da je riječ o tehnologiji, nošenju s kriznim situacijama, odgojno – obrazovnim ustanovama ili civilnoj zaštiti.
Domaćica Nj. E. Misako Kaji kazala je kako je ponosna na dosadašnju suradnju sestrinskih gradova, čestitavši gradonačelnicima Zagreba i Kyota na ovoj lijepoj brojci uz želje za dodatnim produbljenjem odnosa u nadolazećim godinama.
Nakon održanih pozdravnih govora, prisutnima se obratio i video porukom gradonačelnik Grada Kyota Daisaka Kadokawe.
Prijemu su prisustvovali i izaslanik predsjednika Gradske skupštine Gordan Bosanac, predsjednik i potpredsjednik Hrvatsko – japanskog društva Ivan Slade Šilović i Tonči Tadić te ostali predstavnici japanske automobilske industrije u regiji.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.