Jadransko-jonski program transnacionalne suradnje (Interreg IPA Adrion) 2021. - 2027. otvorio je 1. Poziv na dostavu projektnih prijedloga te poziva zainteresirane javne i privatne organizacije da prijave svoje projekte.
Za prijavitelje su otvorena sva 3 tematska prioriteta i većina specifičnih ciljeva, a vrijednost poziva iznosi oko 65 milijuna eura EU sredstava uz stopu sufinanciranja od 85%.
Tematski prioriteti:
Suradnjom za pametniju Jadransko-jonsku regiju – 16.7 milijuna eura EU sredstava
Suradnjom za zeleniju Jadransko-jonsku regiju – 42.3 milijuna eura EU sredstava
Suradnjom za povezaniju Jadransko-jonsku regiju – 6.7 milijuna eura EU sredstava.
Poziv je otvoren od 04. travnja 2023. do 30. lipnja 2023. godine, a ugovaranje i početak provedbe projekata očekuje se početkom 2024. godine.
Projektni konzorcij se mora sastojati od najmanje6 financijskih partnera iz 6 različitih zemalja programskog područja. Od toga tri partnera moraju biti iz EU dijela programskog područja, a tri iz IPA dijela programskog područja.
Maksimalni iznos financiranja je 1,5 milijuna eura Interreg sredstava, a razdoblje implementacije je najviše 36 mjeseci.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.