Europska urbana inicijativa otvorila prijave za Peer Reviews
Europska urbana inicijativa otvorila prijave za Peer Reviews
14.03.2024.
Europska urbana inicijativa (EUI) otvorila je 12. ožujka prijave za Peer Reviews. Poziv je prvenstveno usmjeren ITU gradovima koji žele unaprijediti svoje strategije održivog urbanog razvoja.
Peer Reviews (hrv. gradske recenzije) su aktivnost izgradnje kapaciteta koju nudi EUI kako bi podržao europske gradove u poboljšanju dizajna i provedbi svojih strategija održivog urbanog razvoja, kroz proces međusobnog učenja.
U sklopu Poziva gradovi se mogu prijavljivati kao:
Gradovi koji traže podršku i mentoriranje (eng. City under Review) koji će raditi na specifičnim izazovima s kojima se suočavaju u dizajnu ili provedbi svoje strategije održivog urbanog razvoja. Samo ITU gradovi su prihvatljivi prijavitelji u ovoj kategoriji.
Gradovi koji pružaju podršku i mentorstvo (eng. Peer Reviewer) koji će podijeliti svoju stručnost i iskustvo o specifičnim izazovima održivog urbanog razvoja. Svi gradovi s iskustvom u razvoju uspješnih strategija održivog urbanog razvoja su prihvatljivi prijavitelji u ovoj kategoriji.
Prijave na Poziv podnose se do 30. travnja 2024.
Više informacija o objavljenom Pozivu možete pronaći na poveznici.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.