Povodom obilježavanja Svjetskog dana prve pomoći, Grad Zagreb i Gradsko društvo Crvenog križa Zagreb organizirali su danas javnozdravstvenu akciju u Arena Centru. Građani su imali priliku vidjeti demonstracije postupaka oživljavanja, korištenja defibrilatora i zbrinjavanja ozljeda. Cilj pokaznih vježbi i radionica bio je podići svijest o važnosti prve pomoći te istaknuti njezinu ključnu ulogu u svakodnevnom životu.
"Uvijek i iznova valja naglašavati da pravovremena i pravilno pružena prva pomoć može spasiti živote. Organiziranjem ovakvih događanja želimo doprinijeti jačanju zajednice i povećanju spremnosti na odgovor u slučaju nesreća i hitnih situacija, ali i u svakodnevnom životu. Posebno je važno, od malih nogu, educirati djecu i ukazivati im na važnost pružanja prve pomoći. Zato mi je poseno drago vidjeti da ih danas ima među nama i da su spremni učiti i izrastati u odgovorne članove svoje zajednice.", naglasila je zamjenica pročelnice Gradskog ureda za socijalnu zaštitu, zdravstvo, branitelje i osobe s invaliditetom dr.sc. Romana Galić, ujedno i izaslanica gradonačelnika.
Necessary cookies - allow you to interact with a service or website so that you can access essential features to provide that service. They refer to the requested service, such as the session identifier of the current visit.
Functional cookies - enable the website to provide improved functionality and personalization, for example remembering the language in which the content of the website's pages is displayed.
Statistical cookies - this site uses Google Analytics cookies that allow visitors to be analyzed. The provider of this service is Google LLC. The information generated by Google Analytics cookies about your use of these pages, including the IP address from which you accessed the pages, is transferred to the server of Google LLC and stored there. This information will be used for the purpose of analyzing how these pages are used and creating reports intended for page administrators about activities on these pages.
Marketing cookies - enable the collection of information about the user's habits and behavior on the website in order to publish relevant advertisements for the user aligned with his interests. They can also be used to measure the effectiveness of a campaign.