clanak False

Gradski ured za prostorno uređenje, izgradnju Grada, graditeljstvo, komunalne poslove i promet

10.05.2017.
Narodne novine broj 45 od 10. svibnja 2017.

Na temelju članka 17. i članka 19. stavaka 1. i 4. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine, 86/08 i 61/11), pročelnik Gradskog ureda za prostorno uređenje, izgradnju Grada, graditeljstvo, komunalne poslove i promet, raspisuje
 
 
J A V N I   N A T J E Č A J
za prijam u službu
u Gradski ured za prostorno uređenje, izgradnju Grada,
graditeljstvo, komunalne poslove i promet
 
- u Sektoru za komunalno i prometno redarstvo:
 
1. Savjetnika – komunalnog redara/savjetnice – komunalne redarice u Odjelu komunalnog redarstva
– 5 izvršitelja/izvršiteljica.
 
Potrebno stručno znanje: magistar/magistra, odnosno stručni specijalist/stručna specijalistica struke s područja tehničkih znanosti ili magistar/magistra, odnosno stručni specijalist/stručna specijalistica pravne struke ili druge struke s područja društvenih znanosti, najmanje tri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni stručni ispit.
 
Uvjet magistra/magistre, odnosno stručnog specijaliste/stručne specijalistice, temeljem odredbe članka 35. stavka 1. Uredbe o klasifikaciji radnih mjesta u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine, 74/10 i 125/14), ispunjavaju i osobe koje su po ranijim propisima stekle visoku stručnu spremu.
 
2. Stručnog suradnika – komunalnog redara/stručne suradnice – komunalne redarice u Odjelu komunalnog redarstva - 3 izvršitelja/izvršiteljice.
 
Potrebno stručno znanje: sveučilišni/sveučilišna, odnosno stručni prvostupnik/stručna prvostupnica struke s područja tehničkih znanosti ili upravne ili druge struke s područja društvenih znanosti, najmanje tri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni stručni ispit.
 
Uvjet sveučilišnog/sveučilišne, odnosno stručnog prvostupnika/stručne prvostupnice, temeljem odredbe članka 35. stavka 2. Uredbe o klasifikaciji radnih mjesta u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine, 74/10 i 125/14), ispunjavaju i osobe koje su po ranijim propisima stekle višu stručnu spremu.
 
3. Referenta – komunalnog redara/referentice – komunalne redarice u Odjelu komunalnog redarstva - 2 izvršitelja/izvršiteljice.
 
Potrebno stručno znanje: srednja stručna sprema tehničke, upravne ili opće struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni stručni ispit.
 
4. Referenta – prometnog redara/referentice – prometne redarice u Odjelu prometnog redarstva - 4 izvršitelja/izvršiteljice.
 
Potrebno stručno znanje: srednja stručna sprema u najmanje četverogodišnjem trajanju, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, završen program osposobljavanja, položen vozački ispit B kategorije, poznavanje rada na PC-u.
Posebni uvjeti: položen državni stručni ispit i zdravstvena sposobnost za obavljanje poslova prometnog redara.
 
5. Administrativnog referenta/administrativne referentice u Odjelu prometnog redarstva – 1 izvršitelj/izvršiteljica.

Potrebno stručno znanje: srednja stručna sprema upravne, birotehničke ili opće struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni stručni ispit.
 
Kandidati koji nemaju završen program osposobljavanja za radno mjesto pod rednim brojem 4., moraju se stručno osposobiti i položiti ispit.
 
Natjecati se mogu i kandidati koji nemaju položen državni stručni ispit, uz obvezu da ga polože u roku od godine dana od prijma u službu.
 
Kandidati za radno mjesto pod rednim brojem 4. mogu pristupiti polaganju državnog stručnog ispita, nakon položenog ispita o stručnoj osposobljenosti za obavljanje poslova prometnog redara.
 
Na natječaj se mogu javiti osobe oba spola.
 
Služba se zasniva na neodređeno vrijeme, uz obvezni probni rad u trajanju od tri mjeseca.        
 
Kandidati moraju ispunjavati i opće uvjete za prijam u službu propisane člankom 12. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi. U službu ne može biti primljena osoba za čiji prijam postoje zapreke iz članaka 15. i 16. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi.

Kandidati su u prijavi dužni navesti naziv i redni broj radnog mjesta za koje podnose prijavu.

Kandidati koji se natječu za više radnih mjesta dužni su za svako radno mjesto podnijeti posebnu prijavu sa svim traženim prilozima.


Uz prijavu kandidati su dužni (u izvorniku ili neovjerenoj preslici) priložiti:
- životopis,
- dokaz o državljanstvu (osobna iskaznica, putovnica, vojna iskaznica ili domovnica),
- dokaz o stručnoj spremi: za radno mjesto pod rednim brojem 1.: diploma; za radno mjesto pod rednim brojem 2.: svjedodžba (za kandidate koji su stekli naziv sveučilišni ili stručni prvostupnik/prvostupnica) ili diploma (za kandidate koji su stekli VŠS); za radna mjesta pod rednim brojem 3. i 5.: svjedodžba o stečenoj srednjoj stručnoj spremi; a za radno mjesto pod rednim brojem 4.: svjedodžba o stečenoj srednjoj stručnoj spremi u najmanje četverogodišnjem trajanju,
- uvjerenje o nevođenju kaznenog postupka (ne starije od 3 mjeseca),
- uvjerenje o položenom državnom stručnom ispitu,
- vozačka dozvola za B kategoriju za radno mjesto pod rednim brojem 4.,
- dokaz o ukupnom radnom iskustvu: Elektronički zapis ili Potvrda o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskoga zavoda za mirovinsko osiguranje (ne stariji od 3 mjeseca) i
- dokaz o radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima u trajanju od najmanje tri godine za radna mjesta pod rednim brojem 1. i 2.; odnosno u trajanju od najmanje jedne godine za radna mjesta pod rednim brojem 3., 4. i 5. (ugovor o radu ili rješenje o rasporedu ili potvrda poslodavca), koji sadrži vrstu poslova i vremenska razdoblja u kojem je kandidat obavljao navedene poslove, a koje je radno iskustvo evidentirano u Elektroničkom zapisu/Potvrdi o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskoga zavoda za mirovinsko osiguranje, traženoj u prethodnoj alineji.
 
Ukoliko kandidat uz prijavu priloži dokumente u kojima osobni podaci nisu istovjetni, dužan je dostaviti i dokaz o njihovoj promjeni (presliku vjenčanog ili rodnog lista i sl.)

Kandidat koji ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima dužan je u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo i ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima. Da bi ostvario pravo prednosti pri zapošljavanju, kandidat koji ispunjava uvjete za ostvarivanje toga prava, dužan je uz prijavu na natječaj priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta, kao i rješenje o priznatom statusu, odnosno potvrdu o priznatom statusu iz koje je vidljivo spomenuto pravo, dokaz iz kojeg je vidljivo
na koji način je prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (ugovor, rješenje, odluka i sl.), te dokaz da je nezaposlen (uvjerenje Hrvatskog zavoda za zapošljavanje).
 
Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u javnom natječaju.

Osoba koja nije podnijela pravodobnu i urednu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz javnog natječaja, ne smatra se kandidatom prijavljenim na javni natječaj.


S kandidatima prijavljenim na javni natječaj provest će se testiranje i intervju radi provjere znanja i sposobnosti bitnih za obavljanje poslova radnog mjesta za koje se primaju.
 
Ako kandidat ne pristupi prethodnoj provjeri znanja, smatra se da je povukao prijavu na javni natječaj.
 
Opis poslova i podaci o plaći radnog mjesta koje se popunjava javnim natječajem, način obavljanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata, područje provjere, te pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata za provjeru navedeni su na web stranici www.zagreb.hr. Na web stranici www.zagreb.hr i na oglasnoj ploči u prizemlju zgrade gradske uprave, Zagreb, Trg Stjepana Radića 1, bit će objavljeno vrijeme i mjesto održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata, najmanje pet dana prije održavanja provjere.
 
Prijave s prilozima dostavljaju se STRUČNOJ SLUŽBI GRADONAČELNIKA, Sektoru za upravljanje ljudskim potencijalima, Zagreb, Trg S. Radića 1, u roku 8 (osam) dana od dana objave natječaja u „Narodnim novinama“, s obveznom naznakom „za natječaj za prijam u službu u Gradski ured za prostorno uređenje, izgradnju Grada, graditeljstvo, komunalne poslove i promet“.
 
Kandidati će o rezultatima natječaja biti obaviješteni u zakonskom roku.