clanak False

ZagrebPlan 2020 - Radionica SWOT analize članova Partnerskog vijeća Grada Zagreba

19.04.2017.

   

 slika 1                                                                                           slika 2

 

U sklopu pripreme analitičkih podloga za ZAGREBPLAN 2020, 7. svibnja 2014. u ZgForumu je održana radionica na kojoj su članovi Partnerskog vijeća grada Zagreba  raspravili nalaze prethodne SWOT analize te nalaze osnovne analize izrađene za potrebe izrade nove Razvojne strategije Grada Zagreba – ZagrebPlan 2020.

Radionicu su vodile dr.sc. Irena Đokić i dr.sc. Jelena Budak iz Ekonomskog instituta. Na temelju prezentiranih materijala prethodne SWOT analize radne skupine kojoj su prisustvovali predstavnici gradskih ureda i službi Grada Zagreba te Zagrebačkog holdinga, te sažetaka osnovne analize članovi Partnerskog vijeća su unutar svojih područja struke recenzirali rezultate na osnovu kojih će se krenuti u sljedeću etapu.

Budući da se prema Zakonu kroz cijeli proces izrade razvojne strategije mora provoditi ex-ante evaluaciju radionicu je pratitla dr.sc. Sanja Maleković i njezini kolege s Instituta za razvoj i međunarodne odnose koji zaduženi za vanjsko vrednovanje procesa izrade ZagrebPlana 2020.

Dobivene informacije, nalazi i zaključci radionice SWOT analize članova Partnerskog vijeća Grada Zagreba dodatno će se obraditi te koristiti daljnjoj pripremi analitičkih podloga te kao podloge za naredne radionice.


Ova stranica upotrebljava kolačiće
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.
Prihvaćam odabrane
Na ovoj mrežnoj stranci koriste se kolačići. Molimo Vas da pročitate Pravila privatnosti ili ažurirajte postavke kolačića.
Prihvaćam sve
Prihvaćam samo nužne