Od 11. do 13. lipnja 2021. očekuje nas tradicionalni ZAGREB OPEN - 47. INA Delta Rally, najstarije i najpopularnije automobilističko natjecanje. Na listi prijava nalazi se 58 posada, iz desetak europskih zemalja. S obzirom na cjelokupnu situaciju s koronavirusom i svim važećim mjerama samozaštite, vrlo je dobar odaziv natjecatelja.
Start je u subotu 12.6. s parkirališta TŽV Gredelj u Vukomercu, a prvi brzinski ispit se vozi na Aveniji Većeslava Holjevca kod zgrade INE kao i dosadašnjih godina. Slijede brzinski ispiti na području Jastrebarskog, dok je nedjelja rezevirana za Sljeme i Laz. Natjecanje će se održati uz pridržavanje svih epidemioloških mjera.
Ovo natjecanje s dugom povijesti raste iz godine u godinu, a od 2016. dio je FIA European Rally Trophyja, što znači da se vozi po istim pravilima kao i Prvenstvo Europe. To vozačima s najboljim rezultatom otvara vrata za ulazak u Prvenstvo Europe te konačno i Svjetsko rally prvenstvo (WRC). Zagreb Open – 47. INA Delta Rally bodovat će se i za Europski rally trofej, međunarodno zonsko prvenstvo Hrvatske, prvenstvo Hrvatske i Otvoreno prvenstvo Zagreba.
Kao i prethodnih godina suorganizator je Grad Zagreb, a glavni pokrovitelj INA.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.