clanak False

Više o rekonstrukciji Radničke ceste - II. etapa od Ulice Koledovčina do željezničke pruge s pripadajućom komunalnom infrastrukturom i dvije ZTS

25.04.2013.


Radnička cesta kao prometnica visoke kategorije (gradska avenija) predviđena je u širini koridora od cca 58 m na cijelom predmetnom potezu oko 1538 m.
Unutar koridora Radničke ceste u 2. etapi, na potezu od raskrižja s Ulicom Koledovčina do Žitnjačke ceste, predviđena su dva jednosmjerna kolnika širine svaki po 10.50 m, sa po tri vozne trake, namijenjene prometu motornih vozila svih vrsta, međusobno odvojenih srednjim razdjelnim pojasom širine 15.0 m, predviđenim u perspektivi za izgradnju tramvajskog kolosijeka ili lakošinske željeznice, pratećih površina u funkciji javnog prijevoza putnika, proširenju kolnika na privozu križanjima, postavu stupova rasvjetnih tijela i nosača gornjeg voda lakošinske željeznice.
Unutar koridora Radničke ceste, duž cijelog poteza, predviđeni su rubni pojasevi zelenila tako da odvajaju kolne od biciklističkih i pješačkih površina.
Širina rubnih pojaseva je promjenjiva i ovisi o broju prometnih traka glavnih kolnika, broju prometnih traka na privozima križanju te ugibalištima autobusnog javnog prijevoza putnika. Ostatak površine rubnih pojaseva ovisno o rasporedu vodova komunalne infrastrukture u podzemlju, uredit će se nasadima visokog i niskog raslinja. Duž vanjskih rubova koridora Radničke ceste predviđene su površine širine 4.5 m za biciklističke staze i pješačke pločnike.
Ovim projektom obuhvaćena je i prilagodba postojeće tramvajske pruge u zoni raskrižja s Ulicom Koledovčina, u duljini od cca 170 m, uključujući tu i prilagodbu kontaktne i kabelske tramvajske mreže.
Planirana trasa Radničke ceste na predmetnom potezu formira nekoliko pravokutnih križanja sa prometnicama osnovne mreže Grada Zagreba planirane GUP-om te niz priključaka tipa uljev-izljev sa lokalnim prometnicama okolnog prostora ili pristupima poduzećima duž Radničke ceste.
Za potrebe ulične odvodnje Radničke ceste izvest će se ulični kanali u duljini od 2850 m. Zbog dotrajalosti i premalog kapaciteta planira se novi plinovodi VTP DN300 i ST d160. Izvest će se i rekonstrukcija, odnosno spuštanje dionice magistralnog parovoda DN 600 u duljini od 125 m. Potrebno je izvesti i radove na izmicanju odnosno ukapanju postojećeg produktovoda cijelom dužinom prometnice.
Izvodi se i nova javna rasvjeta u četiri niza i kompletna semaforizacija tri raskrižja i jednog pješačkog prijelaza.
Izgradit će se nova DTK mreža dio za potrebe izmještanja postojećih TK kapaciteta a dio kao ekspanzija za buduće potrebe. Postojeći elektroenergetski kabeli u zoni rekonstrukcije se izmještaju i štite. U okviru zahvata izgradit će se i dvije nove zamjenske transformatorske stanice ZTS 198 i ZTS 508. Hortikulturno će se urediti cijela zona obuhvata oko 23500 m2. 

Sa radovima na izgradnji predmetnog objekta započeti će se izgradnjom kanalizacijske instalacije. Početak radova ja 25. travnja 2013. godine, a radovi će započeti izgradnjom oborinske odvodnje. Svi radovi trebali bi biti dovršeni za 12 mjeseci. 

Sudionici u gradnji su: 

INVESTITOR: GRAD ZAGREB – Gradski ured za prostorno uređenje,
izgradnju grada, graditeljstvo, komunalne poslove i promet
PROJEKTANT: „IPZ“ d.d., Prilaz baruna Filipovića 21, Zagreb
IZVOĐAČI RADOVA:
Kanalizacijska instalacija: „GIP PIONIR“ d.o.o., Zagrebačka cesta 145, Zagreb
Prometna signalizacija: „SIGNALIZACIJA“ d.o.o., Trakošćanska 30, Zagreb
STRUČNI NADZOR: „EKO-PLAN“ d.o.o., II Jazbinski gaj 1a, Zagreb

Planirana vrijednost svih radova je oko 65.000.000,00 kuna.