Narodne novine broj 144 od 23. prosinca 2020.
Na temelju članka 17. i članka 19. stavaka 1. i 4. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine 86/08, 61/11 i 112/19), pročelnik Ureda za upravljanje u hitnim situacijama raspisuje
J A V N I N A T J E Č A J
za prijam u službu
u Ured za upravljanje u hitnim situacijama
- u Sektoru za poslove zaštite i spašavanja:
1. Voditelja/voditeljice Odjela za analitiku i planiranje – 1 izvršitelj/izvršiteljica.
Potrebno stručno znanje: magistar/magistra, odnosno stručni specijalist/stručna specijalistica struke s područja društvenih, prirodnih ili tehničkih znanosti, najmanje pet godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, organizacijske sposobnosti i komunikacijske vještine potrebne za uspješno upravljanje Odjelom i poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
2. Višeg stručnog suradnika/više stručne suradnice za planiranje i analitiku u Odjelu za analitiku i planiranje – 1 izvršitelj/izvršiteljica.
Potrebno stručno znanje: magistar/magistra, odnosno stručni specijalist/stručna specijalistica struke s područja društvenih, humanističkih, prirodnih ili tehničkih znanosti, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, položen vozački ispit B kategorije i poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
- u Sektoru za komunikacije i potporu operativnim snagama:
3. Stručnog referenta/stručne referentice za obradu podataka u Odjelu za komunikacije i geografsko-informacijske podatke – 1 izvršitelj/izvršiteljica.
Potrebno stručno znanje: srednja stručna sprema društvene, opće ili tehničke struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, položen vozački ispit B kategorije i poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
Uvjet magistra/magistre, odnosno stručnog specijaliste/stručne specijalistice, za radno mjesto pod rednim brojem 1. i 2., temeljem odredbe članka 35. stavka 1. Uredbe o klasifikaciji radnih mjesta u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine, 74/10 i 125/14), ispunjavaju i osobe koje su po ranijim propisima stekle visoku stručnu spremu.
Natjecati se mogu i kandidati koji nemaju položen državni ispit, uz obvezu da ga polože u roku od godine dana od prijma u službu.
Na natječaj se mogu javiti osobe oba spola.
Služba se zasniva na neodređeno vrijeme, uz obvezni probni rad u trajanju od tri mjeseca.
Kandidati moraju ispunjavati i opće uvjete za prijam u službu propisane člankom 12. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi. U službu ne može biti primljena osoba za čiji prijam postoje zapreke iz članaka 15. i 16. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi.
Kandidati su u prijavi dužni navesti osobne podatke (ime i prezime, adresa stanovanja, broj telefona odnosno mobitela, po mogućnosti e-mail adresa), naziv i redni broj radnog mjesta za koje se podnosi prijava, te naziv ustrojstvene jedinice.
Kandidati koji se natječu na više radnih mjesta dužni su za svako radno mjesto podnijeti posebnu prijavu sa svim traženim prilozima.
Prijavu je potrebno vlastoručno potpisati.
Obrazac prijave može se preuzeti na web-stranici Grada Zagreba
https://www.zagreb.hr/en/objavljeni-natjecaji-oglasi/6501.
Uz prijavu kandidati su dužni (u izvorniku ili neovjerenoj preslici) priložiti:
- životopis,
- dokaz o državljanstvu (osobna iskaznica, putovnica, vojna iskaznica ili domovnica),
- dokaz o stručnoj spremi: za radno mjesto pod rednim brojem 1. i 2.: diploma, a za radno mjesto pod
rednim brojem 3.: svjedodžba o stečenoj srednjoj stručnoj spremi,
- uvjerenje o nevođenju kaznenog postupka (
ne starije od 3 mjeseca),
- svjedodžbu o položenom državnom stručnom ispitu,
- vozačku dozvola B kategorije: za radno mjesto pod rednim brojem 2. i 3.,
- dokaz o ukupnom radnom iskustvu,
ne stariji od 1 mjesec: Elektronički zapis (e-radna knjižica) ili Potvrda o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskoga zavoda za mirovinsko osiguranje, a koji zapis/potvrda, između ostalih podataka, mora sadržavati i podatke o poslodavcu, početku i prestanku osiguranja, stvarnoj i potrebnoj stručnoj spremi, radnom vremenu, općini rada – prebivališta i trajanju staža osiguranja i
- dokaz o radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima u trajanju od najmanje pet godina za radno mjesto pod rednim brojem 1.; odnosno u trajanju od najmanje jedne godine za radna mjesta pod rednim brojevima 2. i 3. (ugovor o radu ili rješenje o rasporedu ili potvrda poslodavca), koji sadrži vrstu poslova i vremenska razdoblja u kojem je kandidat obavljao navedene poslove, a koje je radno iskustvo evidentirano u Elektroničkom zapisu/Potvrdi o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskoga zavoda za mirovinsko osiguranje, traženoj u prethodnoj alineji.
Ukoliko kandidat uz prijavu priloži dokumente u kojima osobni podaci nisu istovjetni, dužan je dostaviti i dokaz o njihovoj promjeni (presliku vjenčanog ili rodnog lista).
Kandidat koji ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima dužan je u prijavi na javni natječaj pozvati se na to pravo i ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima. Da bi ostvario pravo prednosti pri zapošljavanju, kandidat koji ispunjava uvjete za ostvarivanje toga prava, dužan je uz prijavu na javni natječaj priložiti sve dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, kao i rješenje, odnosno potvrdu o priznatom statusu, te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji način je prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (ugovor, rješenje, odluka i sl.).
Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti temeljem Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine, 121/17 i 98/19) dužni su dostaviti sve dokaze iz članka 103. citiranog Zakona. Dokazi potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju objavljeni su na internet stranici Ministarstva hrvatskih branitelja Republike Hrvatske
https://branitelji.gov.hr/.
Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u javnom natječaju.
Osoba koja nije podnijela pravodobnu i urednu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz javnog natječaja, ne smatra se kandidatom prijavljenim na javni natječaj.
S kandidatima prijavljenim na javni natječaj provest će se testiranje i intervju radi provjere znanja i sposobnosti bitnih za obavljanje poslova radnog mjesta za koje se primaju.
Ako kandidat ne pristupi prethodnoj provjeri znanja, smatra se da je povukao prijavu na javni natječaj.
Opis poslova i podaci o plaći radnog mjesta koje se popunjava javnim natječajem, način obavljanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata, područje provjere, te pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata za provjeru navedeni su na web stranici www.zagreb.hr. Na web stranici www.zagreb.hr i na oglasnoj ploči u prizemlju zgrade gradske uprave, Zagreb, Trg Stjepana Radića 1, bit će objavljeno vrijeme i mjesto održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata, najmanje pet dana prije održavanja provjere.
Popis kandidata koji ispunjavaju formalne uvjete natječaja bit će objavljen na oglasnoj ploči u prizemlju zgrade gradske uprave, Zagreb, Trg Stjepana Radića 1.
Prijave s prilozima dostavljaju se
STRUČNOJ SLUŽBI GRADONAČELNIKA, Sektoru za upravljanje ljudskim potencijalima, Zagreb, Trg S. Radića 1, u roku 8 (osam) dana od dana objave natječaja u „Narodnim novinama“,
s obveznom naznakom „za natječaj za prijam u službu u Ured za upravljanje u hitnim situacijama“.
Kandidati će o rezultatima natječaja biti obaviješteni u zakonskom roku.