clanak False

Sektor za upravljanje nekretninama Grada - IV. kat

19.12.2024.
Pomoćnik pročelnika za upravljanje nekretninama Grada - Juro Ivelj
Tel: 01 610-1407, faks: 01 610-1373
E-mail: juro.ivelj@zagreb.hr

- obavlja poslove vezane uz upravljanje stanovima, poslovnim prostorima i neizgrađenim građevinskim zemljištem koji se nalaze u imovini Grada Zagreba, poslove vezane uz gospodarenje građevinskim zemljištem i upravljanje neizgrađenim građevinskim zemljištem, te građevinama sa zemljištem nužnim za redovitu uporabu te građevine u vlasništvu Republike Hrvatske, koji se nalaze na području Grada Zagreba, vezani uz postupke unapređivanja gospodarske iskorištenosti neizgrađenog građevinskog zemljišta, što podrazumijeva davanje u zakup, održavanje i čišćenje istog prema potrebama, poslove utvrđivanja pravnog temelja korištenja stanova i poslovnih prostora, dodjelu stanova, poslovnih prostora i drugih nekretnina kojima upravlja Grad Zagreb u najam, zakup i korištenje odnosno privremeno korištenje sukladno važećim propisima, iniciranje prodaje stanova i poslovnih prostora u vlasništvu Grada Zagreba sukladno važećim propisima, poslove vezane uz vlasnička prava Grada, a odnose se na upravljanje i korištenje zgrada i redovno održavanje zgrada u kojima je Grad Zagreb suvlasnik ili vlasnik nekretnine te suvlasnik odnosno vlasnik posebnih dijelova zgrade, poslove redovnog uređenja stanova i poslovnih prostora koji se nalaze u imovini Grada Zagreba, donošenje odluka o unosu ošasne imovine u imovinu Grada uz naplatu potraživanja te donošenje odluke o davanju iste u zakup/najam ili prodaju, odnosno dostave očitovanja Stručnoj službi Gradske uprave Grada Zagreba o nastavku ovrhe radi prinudne prodaje ošasne imovine, poslovi vezani uz iniciranje postupaka radi pravne zaštite imovine Grada odnosno stanova, poslovnih prostora i zemljišta, poslove vezane uz pripremu prijedloga akata za rješavanje sporova sklapanjem izvansudskih nagodbi na temelju očitovanja punomoćnika koji zastupa Grad s obzirom na predmet nagodbenog rješavanja, poslove izrade procesno-pravnih i činjeničnih očitovanja na temelju prikupljene geodetske i imovinsko-pravne dokumentacije, praćenje stanja i izvještavanje o predmetima za koje se pred nadležnim tijelima vode postupci, sudjelovanje u postupcima pregleda i potvrđivanja geodetskih elaborata izrađenih na zahtjev Grada Zagreba te drugih fizičkih i pravnih osoba čije nekretnine graniče s nekretninom u vlasništvu Grada Zagreba, kao i poslovi sudjelovanja u postupcima izrade geodetskih elaborata na neizgrađenom građevinskom zemljištu odnosno građevinama sa zemljištem za redovitu uporabu te građevine u vlasništvu Republike Hrvatske u okviru obavljanja terenskih radnji i provedbe terenskih mjerenja u svrhu sastavljanja Izvješća o utvrđivanju međa i drugih granica te o novom razgraničenju i u okviru predočavanja elaborata te druge poslove iz djelokruga Sektora.

ODJEL ZA  UPRAVLJANJE STANOVIMA  - IV. kat
Voditelj Odjela za upravljanje stanovima  - kontakt osoba
Tel: 01 610-1407, faks: 01 610-1373
E-mail: 

- obavljaju se poslovi vezani uz davanje u najam stanova u vlasništvu Grada Zagreba, prestanak najma, utvrđivanje pravnog temelja korištenja stanova, preuzimanja stanova od korisnika, preuzimanja novih stanova stečenih gradnjom, kupnjom ili na drugi način, poslovi unosa podataka u jedinstvenu bazu podataka o stanovima u vlasništvu Grada, najmoprimcima i protupravnim korisnicima, izlučivanja stanova iz imovine Grada, osiguravanja uvjeta za provođenje ovrha iseljenjem iz stana i preuzimanjem takvih stanova, prikupljanja dokumentacije radi utvrđivanja činjenica za potrebe sudskih postupaka, provjere osnovanosti i plaćanje računa režijskih troškova za gradske stanove uključujući i suštinsku kontrolu računa, provjere stanja priključaka kao i uvođenja novih priključaka stambenih prostora na mrežu, pripremne radnje vezane uz kupoprodaju stanova, izradu nacrta gradskih propisa iz područja stambenog zbrinjavanja, poslovi vezani uz vlasnička prava Grada, a odnose se na upravljanje i korištenje zgrada i redovno održavanje zgrada u kojima je Grad Zagreb suvlasnik ili vlasnik nekretnine te suvlasnik odnosno vlasnik posebnih dijelova zgrade, donošenje odluka o unosu stanova stečenih kao ošasna imovina u imovinu Grada uz naplatu potraživanja, poslovi vezani uz dostavu očitovanja Stručnoj službi Gradske uprave Grada Zagreba o nastavku ovrhe radi prinudne prodaje stanova stečenih kao ošasne imovine, poslovi vezani uz iniciranje postupaka radi pravne zaštite imovine Grada odnosno stanova, poslovi vezani uz pripremu prijedloga akata za rješavanje sporova sklapanjem izvansudskih nagodbi na temelju očitovanja punomoćnika koji zastupa Grad s obzirom na predmet nagodbenog rješavanja, poslovi izrade procesno-pravnih i činjeničnih očitovanja na temelju prikupljene geodetske i imovinsko-pravne dokumentacije, praćenja stanja i izvještavanja o predmetima za koje se pred nadležnim tijelima vode postupci te drugi poslovi iz djelokruga Odjela.

ODSJEK ZA STANOVE
Voditelj odsjeka za stanove - kontakt osoba
Tel: 01 610-1075

- obavljaju se poslovi unosa stanova s najmoprimcima ili protupravnim korisnicima u jedinstvenu bazu podataka, stručni poslovi utvrđivanja pravnog temelja korištenja stanova, poslovi preuzimanja stanova od najmoprimaca, preuzimanja novih stanova stečenih gradnjom, kupnjom ili na drugi način, izlučivanja stanova iz imovine Grada kada se u postupcima povezivanja zemljišne knjige i knjige položenih ugovora utvrdi Republika Hrvatska ili druga pravna ili fizička osoba vlasnikom stana odnosno u postupcima denacionalizacije vrate u vlasništvo trećih osoba ili se Republika Hrvatska utvrdi vlasnikom s predajom stanova vlasnicima, osiguravanja uvjeta za provođenje ovrha iseljenjem iz stana i preuzimanjem takvih stanova, prikupljanja dokumentacije radi utvrđivanja činjenica za potrebe sudskih postupaka radi iseljenja, iniciranja postupka prodaje gradskih stanova, provjere osnovanosti i plaćanje računa režijskih troškova za gradske stanove uključujući i suštinsku kontrolu računa, provjera stanja priključaka kao i uvođenje novih priključaka stambenih prostora na mrežu, poslove vezane uz vlasnička prava Grada, a odnose se na upravljanje i korištenje zgrada i redovno održavanje zgrada u kojima je Grad Zagreb suvlasnik ili vlasnik nekretnine te suvlasnik odnosno vlasnik posebnih dijelova zgrade, donošenje odluka o unosu stanova stečenih kao ošasna imovina u imovinu Grada uz naplatu potraživanja, poslovi vezani uz dostavu očitovanja Stručnoj službi Gradske uprave o nastavku ovrhe radi prinudne prodaje iste, poslovi vezani uz iniciranje postupaka radi pravne zaštite imovine Grada odnosno stanova, poslovi vezani uz pripremu prijedloga akata za rješavanje sporova sklapanjem izvansudskih nagodbi na temelju očitovanja punomoćnika koji zastupa Grad s obzirom na predmet nagodbenog rješavanja, poslovi izrade procesno-pravnih i činjeničnih očitovanja na temelju prikupljene geodetske i imovinsko-pravne dokumentacije, praćenja stanja i izvještavanja o predmetima za koje se pred nadležnim tijelima vode postupci te drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.

ODSJEK ZA STAMBENO ZBRINJAVANJE
Voditeljica Odsjeka za stambeno zbrinjavanje - Lidija Šarlija Đurin
Tel:01 610-1372
E-mail: lidija.sarlija-durin@zagreb.hr

- obavljaju se poslovi rješavanja stambenih pitanja građana o kojima je Grad dužan skrbiti, stručno-administrativni poslovi provođenja natječaja za davanje stanova u najam, izrade prijedloga zaključaka o davanju stanova u najam, izrade ugovora o najmu stana na neodređeno i na određeno vrijeme, poslovi davanja stanova u najam izvan liste reda prvenstva i poslovi predaje stanova najmoprimcima na temelju zaključaka o davanju stana u najam, stručno-administrativni poslovi provođenja natječaja za davanje u najam javno najamnih stanova, stručno-administrativni poslovi glede postupaka otkaza najma stana, stručni poslovi upućivanja građana o načinu ostvarivanja prava na stambeno zbrinjavanje, izrade nacrta gradskih propisa iz područja stambenog zbrinjavanja, izrade izvješća o stambenom zbrinjavanju te potrebi osiguravanja stanova za građane o kojima je Grad dužan skrbiti po posebnim propisima, te drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.

ODJEL ZA UPRAVLJANJE POSLOVNIM PROSTORIMA  - IV. kat
Voditeljica Odjela za upravljanje poslovnim prostorima - Tamara Pivac Petrović
Tel: 01 610-1448, faks: 01 610-1093
E-mail: tamara.pivac-petrovic@zagreb.hr

 - obavljaju se poslovi vezani uz davanje u zakup i na korištenje odnosno privremeno korištenje poslovnih prostora u vlasništvu Grada, prestanak zakupa i korištenja, davanje suglasnosti zakupniku/korisniku na uređenje prostora, organizaciju postupanja u slučaju hitnih intervencija u prostorima i davanje naloga upraviteljima zgrade u vezi s tehničkim očevidima i drugim postupanjima u vezi s poslovnim prostorima, pripremne radnje vezane uz kupoprodaju poslovnih prostora, izradu nacrta gradskih propisa iz područja davanja u zakup, na korištenje i privremeno korištenje, poslovi unosa podataka u jedinstvenu bazu koji se odnose na poslovne prostore u vlasništvu Grada, zakupnike, korisnike i korisnike bez pravnog osnova, poslovne prostore koji se nalaze u imovini Grada i kojima Grad upravlja, a povodom kojih se vode postupci denacionalizacije, poslovi izlučivanja poslovnih prostora iz imovine Grada kada se u postupku denacionalizacije vrate u vlasništvo trećim osobama ili se utvrdi Republika Hrvatska novim vlasnikom, kao i predaja tih poslovnih prostora vlasnicima, osiguranje uvjeta za provođenje ovrhe radi iseljenja, prikupljanje dokumentacije radi utvrđivanja činjenica za potrebe sudskih postupaka kada je predmet spora poslovni prostor, provjere osnovanosti i plaćanje računa režijskih troškova za gradske poslovne prostore uključujući i suštinsku kontrolu računa, provjeru stanja priključaka kao i uvođenje novih priključaka poslovnih prostora na mrežu, poslovi vezani uz sklapanje ugovora o zakupu dijela nekretnine za postavljanje elektroničko-komunikacijske infrastrukture na nekretninama u vlasništvu odnosno suvlasništvu Grada Zagreba, donošenje odluka o unosu poslovnih prostora stečenih kao ošasna imovina u imovinu Grada uz naplatu potraživanja, poslovi vezani uz dostavu očitovanja Stručnoj službi Gradske uprave o nastavku ovrhe radi prinudne prodaje poslovnih prostora stečenih kao ošasne imovine, poslovi vezani uz iniciranje postupaka radi pravne zaštite imovine Grada odnosno poslovnih prostora, poslove vezane uz pripremu prijedloga akata za rješavanje sporova sklapanjem izvansudskih nagodbi na temelju očitovanja punomoćnika koji zastupa Grad s obzirom na predmet nagodbenog rješavanja, poslove izrade procesno-pravnih i činjeničnih očitovanja na temelju prikupljene geodetske i imovinsko-pravne dokumentacije, praćenja stanja i izvještavanja o predmetima za koje se pred nadležnim tijelima vode postupci te drugi poslovi iz djelokruga Odjela.

ODSJEK ZA POSLOVNI PROSTOR
Voditeljica Odsjeka za poslovni prostor - Antonija Lobaš
Tel: 01 610-1444
E-mail: antonija.lobas@zagreb.hr

- obavljaju se poslovi unosa podataka u jedinstvenu bazu koji se odnose na poslovne prostore u vlasništvu Grada, zakupnike, korisnike, korisnike bez pravnog osnova, poslovne prostore koji se nalaze u imovini Grada i kojima Grad upravlja, a povodom kojih se vode postupci denacionalizacije, poslovi oko davanja suglasnosti zakupniku ili korisniku za uređenje prostora, poslovi koji se odnose na provjeru osnovanosti i plaćanje računa režijskih troškova za gradske poslovne prostore uključujući i suštinsku kontrolu računa, provjeru stanja priključaka kao i uvođenje novih priključaka poslovnih prostora na mrežu, poslovi izlučivanja poslovnih prostora iz imovine Grada kada se u postupku denacionalizacije vrate u vlasništvo trećim osobama ili se utvrdi Republika Hrvatska novim vlasnikom, kao i predaja tih poslovnih prostora vlasnicima, osiguranja uvjeta za provođenje ovrhe radi iseljenja, prikupljanja dokumentacije radi utvrđivanja činjenica za potrebe sudskih postupaka kada je predmet spora poslovni prostor, pripremne radnje vezane uz kupoprodaju poslovnih prostora u vlasništvu Grada, preuzimanja poslovnog prostora slobodnog od osoba i stvari, organizacije postupanja u slučaju hitnih intervencija u prostorima i davanje naloga upraviteljima zgrade u vezi s tehničkim očevidima i drugim postupanjima u vezi s poslovnim prostorima, donošenje odluka o unosu poslovnih prostora stečenih kao ošasna imovina u imovinu Grada uz naplatu potraživanja u suradnji s Odjelom za financijske poslove i pravne poslove naplate, poslovi vezani uz dostavu očitovanja Stručnoj službi Gradske uprave o nastavku ovrhe radi prinudne prodaje poslovnih prostora stečenih kao ošasne imovine, poslovi vezani uz iniciranje postupaka radi pravne zaštite imovine Grada, odnosno poslovnih prostora, poslovi vezani uz pripremu prijedloga akata za rješavanje sporova sklapanjem izvansudskih nagodbi na temelju očitovanja punomoćnika koji zastupa Grad s obzirom na predmet nagodbenog rješavanja, poslovi izrade procesno-pravnih i činjeničnih očitovanja na temelju prikupljene geodetske i imovinsko-pravne dokumentacije, praćenja stanja i izvještavanja o predmetima za koje se pred nadležnim tijelima vode postupci te drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.

ODSJEK ZA POSLOVE ZAKUPA POSLOVNIH PROSTORA
Voditelj odsjeka za poslove zakupa poslovnih prostora - kontakt osoba:
Tel: 01 610-1448

-  obavljaju se stručni i administrativno-tehnički poslovi vezani uz davanje u zakup i na korištenje odnosno privremeno korištenje poslovnih prostora u vlasništvu Grada, zakup dijela nekretnine za postavljanje samoposlužnih aparata i bankomata, zakup dijela nekretnine za postavljanje elektroničke komunikacijske infrastrukture, pripremu materijala za razmatranje na sjednici Povjerenstva za davanje u zakup poslovnog prostora, Povjerenstva za davanje gradskih prostora na korištenje udrugama, kao i Povjerenstva za davanje na korištenje prostora likovnim i drugim umjetnicima, političkim strankama, vjerskim zajednicama i ustanovama kojih je osnivač/suosnivač Grad Zagreb, poslovi provođenja javnog natječaja za davanje u zakup i na korištenje poslovnih prostora, poslovi izrade nacrta zaključaka za davanje u zakup, na korištenje i privremeno korištenje te ugovora o zakupu, korištenju i privremenom korištenju, poslovi sudjelovanja u izradi nacrta gradskih propisa iz područja davanja u zakup i na korištenje, poslovi vezani uz davanje u zakup ošasne imovine te drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.

IZVAN SJEDIŠTA SEKTORA, Kumičićeva 5
ODJEL ZA UPRAVLJANJE  ZEMLJIŠTIMA 

Voditelj Odjela za upravljanje  zemljištima - Dubravko Romanić
Tel: 01 4603- 268, faks: 01 610-0011
E-mail: dubravko.romanic@zagreb.hr

-  obavljaju se poslovi upravljanja neizgrađenim građevinskim zemljištem u vlasništvu Grada Zagreba i upravljanje neizgrađenim građevinskim zemljištem te građevinama sa zemljištem nužnim za redovnu uporabu te građevine u vlasništvu Republike Hrvatske koji se nalaze na području Grada Zagreba, vezani uz postupke unapređivanja gospodarske iskorištenosti neizgrađenog građevinskog zemljišta što podrazumijeva davanje u zakup, održavanje i čišćenje istog prema potrebama, pripremu pisanih suglasnosti po zahtjevima pravnih i fizičkih osoba u svrhu ishođenja akata prostornog uređenja i gradnje na zemljištu ili dijelu zemljišta u vlasništvu Grada Zagreba i zemljištem te građevinama sa zemljištem nužnim za redovnu uporabu te građevine u vlasništvu Republike Hrvatske koji se nalaze na području Grada Zagreba, vlasničko-pravne analize zemljišta u svrhu izrade provedbenih prostornih planova i gradskih programa i projekata, kontrolu korištenja zemljišta danog u zakup, terenski očevid u svrhu iniciranja postupaka za zaštitu imovine, prava i interesa Grada na neizgrađenom građevinskom zemljištu i u svrhu izrade naloga za održavanje zemljišta, iniciranje postupaka za zaštitu imovine, prava i interesa Grada na neizgrađenom građevinskom zemljištu i održavanje neizgrađenog građevinskog zemljišta koje nije dano u zakup, poslove izrade nacrta propisa i akata iz djelokruga Odjela, poslovi vezani uz donošenje odluka o unosu neizgrađenog građevinskog zemljišta stečenog kao ošasna imovina u imovinu Grada uz naplatu potraživanja te donošenje odluke o davanju iste u zakup ili prodaju, odnosno dostave očitovanja Stručnoj službi Gradske uprave o nastavku ovrhe radi prinudne prodaje građevinskog zemljišta stečenog kao ošasna imovina, poslovi vezani uz iniciranje postupaka radi pravne zaštite imovine Grada odnosno zemljištima u imovini Grada, poslovi vezani uz pripremu prijedloga akata za rješavanje sporova sklapanjem izvansudskih nagodbi na temelju očitovanja punomoćnika koji zastupa Grad s obzirom na predmet nagodbenog rješavanja, poslove izrade procesno-pravnih i činjeničnih očitovanja na temelju prikupljene geodetske i imovinsko-pravne dokumentacije, praćenja stanja i izvještavanja o predmetima za koje se pred nadležnim tijelima vode postupci, sudjelovanje u postupcima pregleda i potvrđivanja geodetskih elaborata izrađenih na zahtjev Grada Zagreba te drugih fizičkih i pravnih osoba čije nekretnine graniče s nekretninom u vlasništvu Grada Zagreba, kao i poslovi sudjelovanja u postupcima izrade geodetskih elaborata na neizgrađenom građevinskom zemljištu odnosno građevinama sa zemljištem za redovitu uporabu te građevine u vlasništvu Republike Hrvatske u okviru obavljanja terenskih radnji i provedbe terenskih mjerenja u svrhu sastavljanja Izvješća o utvrđivanju međa i drugih granica te o novom razgraničenju i u okviru predočavanja elaborata te drugi poslovi iz djelokruga Odjela.


ODSJEK ZA ZEMLJIŠTE
Voditeljica Odsjeka za zemljište - Martina Bamburać
Tel: 01 610-1454
E-mail: martina.bamburac@zagreb.hr

- obavljaju se poslovi stručne analize i pripreme dokumenata u suradnji s drugim nadležnim uredima i službama u svrhu donošenja odluke o privođenju građevinskog zemljišta konačnoj namjeni, poslovi razmatranja i predlaganja, u suradnji s drugim nadležnim tijelima, postupaka za unapređenje gospodarske iskorištenosti neizgrađenog građevinskog zemljišta, pripremanja pisane suglasnosti po zahtjevima pravnih i fizičkih osoba u svrhu ishođenja akata prostornog uređenja i gradnje na zemljištu u vlasništvu Grada Zagreba i zemljištu te građevinama sa zemljištem nužnim za redovnu uporabu te građevine u vlasništvu Republike Hrvatske koji se nalaze na području Grada Zagreba poslovi stručne analize vlasničko-pravnog statusa pojedinih lokacija u svrhu izrade provedbenih prostornih planova i drugih gradskih programa te programa i projekata vijeća gradskih četvrti, pripreme dokumentacije i iniciranja postupaka za zaštitu imovine, prava i interesa Grada na neizgrađenom građevinskom zemljištu koje nije dano u zakup, poslove izrade nacrta propisa i akata, poslovi vezani uz donošenje odluka o unosu neizgrađenog građevinskog zemljišta stečenog kao ošasna imovina u imovinu Grada uz naplatu te donošenje odluke o davanju iste u zakup ili prodaju, odnosno dostave očitovanja Stručnoj službi Gradske uprave o nastavku ovrhe radi prinudne prodaje građevinskog zemljišta stečenog kao ošasna imovina, poslovi vezani uz iniciranje postupaka radi pravne zaštite imovine Grada odnosno zemljištima u imovini Grada, poslovi vezani uz pripremu prijedloga akata za rješavanje sporova sklapanjem izvansudskih nagodbi na temelju očitovanja punomoćnika koji zastupa Grad s obzirom na predmet nagodbenog rješavanja, poslove izrade procesno-pravnih i činjeničnih očitovanja na temelju prikupljene geodetske i imovinsko-pravne dokumentacije praćenja stanja i izvještavanja o predmetima za koje se pred nadležnim tijelima vode postupci, sudjelovanje u postupcima pregleda i potvrđivanja geodetskih elaborata izrađenih na zahtjev Grada Zagreba te drugih fizičkih i pravnih osoba čije nekretnine graniče s nekretninom u vlasništvu Grada Zagreba kao i poslovi sudjelovanja u postupcima izrade geodetskih elaborata na neizgrađenom građevinskom zemljištu odnosno građevinama sa zemljištem nužnim za redovitu uporabu te građevine u vlasništvu Republike Hrvatske u okviru obavljanja terenskih radnji i provedbe terenskih mjerenja u svrhu sastavljanja Izvješća o utvrđivanju međa i drugih granica te o novom razgraničenju i u okviru predočavanja elaborata te drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.


ODSJEK ZA POSLOVE ZAKUPA ZEMLJIŠTA
Voditeljica Odsjeka za poslove zakupa zemljišta - Kristina Slović Šarić
Tel: 01 610-0183
E-mail: kristina.slovic-saric@zagreb.hr

- obavljaju se poslovi upravljanja te davanja u zakup neizgrađenog građevinskog zemljišta neprivedenog namjeni u vlasništvu Grada Zagreba i neizgrađenog građevinskog zemljišta te građevina sa zemljištem nužnim za redovnu uporabu te građevine u vlasništvu Republike Hrvatske koje se nalazi na području Grada Zagreba, koji obuhvaćaju: stručne, administrativne i tehničke poslove za Povjerenstvo za davanje u zakup neizgrađenog građevinskog zemljišta neprivedenog namjeni u imovini Grada Zagreba i Republike Hrvatske na području Grada Zagreba, poslovi izrade ugovora o davanju zemljišta u zakup, nadziranja pravilnosti korištenja zemljišta prema ugovornim odredbama, davanje suglasnosti za privremeno korištenje zemljišta, poslovi vezani za poduzimanje stručnih radnji radi iniciranja sudske zaštite prava Grada u slučaju da zakupnik ne koristi zemljište sukladno ugovorenim odredbama odnosno kada ugovor prestane važiti, poslovi davanja naloga ugovorenim pružateljima usluga za održavanje i čišćenje neizgrađenog građevinskog zemljišta koje nije dano u zakup, poslovi izrade nacrta propisa odnosno akata o davanju u zakup neizgrađenog građevinskog zemljišta neprivedenog namjeni u imovini Grada, poslovi prikupljanja, obrade, sistematiziranja dokumentacije i unosa podataka u jedinstvenu bazu o neizgrađenom građevinskom zemljištu u vlasništvu Grada, o zakupu, zakupcima i iniciranim postupcima protiv neovlaštenih korisnika te drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.