REZULTATI-Javni poziv za dodjelu potpora Grada Zagreba za osnivanje obrta koji plaćaju porez na dohodak u paušalnom iznosu „RADI ČISTO – BUDI ZAPOSLEN“
REZULTATI-Javni poziv za dodjelu potpora Grada Zagreba za osnivanje obrta koji plaćaju porez na dohodak u paušalnom iznosu „RADI ČISTO – BUDI ZAPOSLEN“
29.03.2017.
Obavještavamo Vas da je Gradonačelnik Grada Zagreba temeljem prijedloga Povjerenstva za odobravanje potpora za samozapošljavanje za 2017. donio:
1. Zaključak o utvrđivanju Liste korisnika o dodjeli potpora za samozapošljavanje u Gradu Zagrebu od 26. svibnja 2017. Klasa: 306-02/17-02/1798, Urbroj: 251-03-02-17-2
2. Zaključak o utvrđivanju Liste korisnika potpora za samozapošljavanje u Gradu Zagrebu od 18. srpnja 2017. Klasa: 306-02/17-02/1899, Urbroj: 251-03-02-17-2
3. Zaključak o utvrđivanju Liste korisnika potpora za samozapošljavanje u Gradu Zagrebu od 12. listopada 2017. Klasa: 306-02/17-02/1941, Urbroj: 251-03-02-17-2
4. Zaključak o utvrđivanju Liste korisnika potpora za samozapošljavanje u Gradu Zagrebu od 4. prosinca 2017. Klasa: 306-02/17-02/1979, Urbroj: 251-03-02-17-2
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.