Frana Milaković i Mihaela Maslać, prvonagrađeni rad na javnom natječaju 2020. godine
Prostor središta Trešnjevke prema članku 101. Generalnoga urbanističkog plana grada Zagreba prepoznat je kao nositelj identiteta pojedinih urbanističkih cjelina i urbanih poteza grada. Gradski ured za strategijsko planiranje i razvoj Grada započeo je u listopadu 2018. godine s provođenjem Gradskog projekta Prostor središta Trešnjevke.
Obuhvat Gradskog projekta Prostor središta Trešnjevke uključuje prostor Tržnice Trešnjevka zajedno s okolnim prostorom istočno i južno od Tržnice, prostorima uz Maglajsku i Dobojsku ulicu na zapadu te Tratinsku, Ozaljsku i Krapinsku ulicu, Novu cestu i Gagarinov put, a u utjecajnu zonu uključen je i širi prostor (Vrandučka ulica, Ulica grada Vukovara, Ulica Dužice i Trakošćanska ulica).
S obzirom na svoj položaj, središnji prostor Trešnjevke ima izuzetan potencijal u unapređenju održivog urbanog razvoja neposrednog prostora te stvaranja novog gradskog podcentra s naglaskom na otvorenim javnim prostorima i parkovnim površinama pri čemu je redefiniranje Tržnice ključno za transformaciju tog desetljećima zapuštenog i rascjepkanog prostora.
Građani su u Gradski projekt Prostor središta Trešnjevke bili uključeni od samog početaka kroz ranu izravnu participaciju koja je osmišljena i provedena u sklopu sociološkog istraživanja.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.