Nastavni zavod za javno zdravstvo Grada Zagreba „Dr. Andrija Štampar“ prema dojavi građana jučer je izuzeo je uzorke „nepoznate bijele tvari“ koje su pronađene na više lokacija u Zagrebu.
Na temelju rezultata ispitivanja spektrometrijskim i spektroskopijskim metodama unutar Službe za zaštitu okoliša i zdravstvenu ekologiju nisu utvrđena najčešće korištena komercijalno dostupna sredstva za zaštitu bilja, biocidi ili za uništavanje glodavaca.
Podsjećamo, prva analiza Nastavnog zavoda za javno zdravstvo „Dr. Andrija Štampar“, odrađena jučer, pokazala je da sukladno informacijama s terena i vizualnom pregledu uzorci povezani s dojavama građana odgovaraju tvarima koje su normalno prisutne u gradskom urbanom okolišu poput hrane za mačke, ostataka žbuke, rastopljenog papira i sl.
Dakle, u uzorcima koji su prikupljeni i analizirani nema otrova za životinje niti u Zagrebu ima uginulih pasa ili životinja što bi se moglo povezati s „nepoznatom bijelom tvari“ kako su javljali građani. Ured za upravljanje u hitnim situacijama moli građane Zagreba da ne šire paniku i ne alarmiraju hitne službe bez valjanog razloga.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.