Operativno komunikacijski odjel i ophodarska služba
19.02.2020.
Zagrebački holding d.o.o. podružnica Čistoća uspostavlja operativno komunikacijski odjel (OKO) i službu za ophodnju koja će sutra, 20. veljače započeti s radom.
Putem informatičkih platforma sva će se vozila nadzirati 24 sata dnevno, a računalni će sustav kontinuirano optimizirati poslovne procese te do zelenih otoka i drugih spremnika za otpad upućivati najbliže vozilo. Također, promptnije postupanje bit će moguće i temeljem dojava građana kroz pozivni centar Zagrebačkog holdinga koji je također na raspolaganju 24 sata dnevno.
Novosti su u podružnici Čistoća predstavili gradonačelnik Milan Bandić i voditelj podružnice Jure Leko.
Zahvalivši svima koji su radili na ovom projektu vrijednom 150 tisuća kuna, gradonačelnik Bandić je poručio: Dok ne racionaliziramo i ne optimiziramo poslovanje Čistoće nema podizanja cijena ni za jednu kunu. Mi moramo pokazati efikasnost, urednost, djelotvornost, pedantnost….i do konca ljeta ćemo to demonstrirati.
Iz operativno komunikacijskog odjela putem internih aplikacija, u realnom vremenu, uspostavljeno je praćenje vozila u izvršavanju svakodnevnih poslova prikupljanja otpada i stanja spremnika za odvojeno prikupljanje otpada na zelenim otocima koji su opremljeni senzorima za dojavu popunjenosti. Zahvaljujući javno dostupnim aplikacijama novi odjel ima mogućnost pratiti stanje u prometu i promptno donijeti odluku o optimizaciji programa odvoza po gradskim četvrtima.
OKO radi 24 sata dnevno, pružajući servisne informacije Pozivnom centru Zagrebačkog holdinga, koji je na usluzi građanima pozivom na broj telefona 072 500 400 (cijena lokalnog poziva). OKO će surađivati i s ostalim srodnim operativno komunikacijskim službama: Grada Zagreba, Grupe Zagrebačkog holdinga, PU Zagrebačke MUP-a RH, vatrogastva, ZHMP GZ i drugima.
Služba za ophodnju koja će sa 17 vozila pokrivati 17 gradskih četvrti, pratit će aktivnosti na terenu: poslove provjere i kontrole postupanja korisnika usluga, kontrole stanja zelenih otoka (viškova otpada oko spremnika i ostalih nepravilnosti) te biti u izravnom kontaktu i koordinaciji s predstavnicima gradskih četvrti i mjesnih odbora.
„Danas predstavljamo suvremen sustav pomoću kojeg u Čistoći objedinjujemo praćenje svih naših resursa, od radnika, angažiranih vozila, programa odvoza, popunjenosti spremnika pomoću softverskih rješenja. Rute pražnjenja spremnika od danas nam predlaže računalo, da bi mi učinkovitije i racionalnije upravljali poslovnim procesima. Naše optimalno planiranje i trud oko poboljšanja kvaliteta usluga, snažniju suradnju s predstavnicima gradskih četvrti i mjesnih odbora i pojačanu edukaciju prema građanima, svi ćemo prepoznati kao uredniji i čišći grad"- izjavio je Jure Leko voditelj podružnice Čistoća.
Uspostava OKO-a i službe za ophodnju mjere su za unaprjeđenje rada Podružnice Čistoća s ciljem podizanja ekonomičnosti ljudskih i materijalnih resursa u najvećoj mogućoj mjeri, uz podizanje kvalitete usluga koje podružnica pruža s prepoznavanjem i zadovoljavanjem potreba i želja korisnika u pružanju usluga.