Isplata drugog dijela naknade za umanjenu kakvoću življenja na području mjesnih odbora Jakuševec, Hrelić i Mičevec
Isplata drugog dijela naknade za umanjenu kakvoću življenja na području mjesnih odbora Jakuševec, Hrelić i Mičevec
14.12.2020.
Grad Zagreb nastavlja sklapati ugovore s podnositeljima zahtjeva koji su stekli pravo na novčanu naknadu za umanjenu kakvoću življenja na području mjesnih odbora Jakuševec, Hrelić i Mičevec, pa se tako trenutno potpisuju ugovori za isplatu drugog dijela novčane naknade za 2020. na području tih mjesnih odbora.
Drago mi je da prije predstojećih blagdana možemo izvršiti obvezu i ljudima dodijeliti ono što smo im i obećali, a što radimo već sedmu godinu zaredom, komentirao je gradonačelnik Milan Bandić i dodao da se, pored treće sastavnice kemijskog dijela Pročištača koji je prošli tjedan usvojen na Skupštini, Sortirnice te Kompostane koja se radi zajedno s gradom Novska očekuje zatvaranje Jakuševca kroz četiri godine.
Danas i sutra će se sa stanovnicima Jakuševca, Mičevca i Hrelića potpisati 2.086 ugovora. Drugi dio naknade iznosi dvije tisuće kuna po članu obitelji, dok je prvi dio naknade bio četiri tisuće kuna, a koji je isplaćen uoči Uskrsa.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.