Grad Zagreb nastavlja sklapati ugovore i anekse ugovora s građanima koji su stekli pravo na novčanu pomoć zbog umanjene kakvoće življenja na području mjesnih odbora Jakuševec, Hrelić i Mičevec.
Grad Zagreb nastavlja sklapati ugovore i anekse ugovora s građanima koji su stekli pravo na novčanu pomoć zbog umanjene kakvoće življenja na području mjesnih odbora Jakuševec, Hrelić i Mičevec.
Stanovnici tamošnjih naselja koji su stekli pravo na temelju Zaključka o utvrđivanju iznosa dijela pojedinačne novčane naknade za umanjenu kakvoću življenja, u Mjesnome odboru Mičevec i u prostorijama Vatrogasnog doma Jakuševac, danas i sutra, od 9:00 do 20:00 sati će potpisivati ugovore.
Zahvaljujući stanovnicima na strpljenju i razumijevanju, gradonačelnik Milan Bandić je naglasio kako je isplata naknade najmanje što Grad može učiniti za stanovnike koji žive u blizini odlagališta. Također je najavio da će na sjednici Gradske skupštine predložiti izmjenu Zaključka za 2017. godinu kojom će se kriteriji za stjecanje prava na novčanu naknadu proširiti.
Kako se čulo, u ta dva dana će se s više od 1 500 stanovnika Jakuševca, Mičevca i Hrelića potpisati predmetni ugovori.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.