clanak False

Kako biti podrška djeci i mladima u kriznim okolnostima?

31.01.2021.
U dvostruko kriznim okolnostima nužno je djeci i mladima pružiti psihosocijalnu podršku kako bi se smanjila njihova uznemirenost, strah i psihološka patnja koji mogu kratkoročno i dugoročno ugroziti njihovo mentalno zdravlje te kako bi se uspostavio osjećaj ne samo fizičke nego i psihološke sigurnosti. To je iznimno važno za dugoročnu dobrobit djece i razvoj njihovog potencijala za posttraumatski rast. 

UNICEF je u suradnji s Društvom za psihološku pomoć na terenu organizirao mobilne timove za psihosocijalnu podršku djeci i obiteljima koji su i ranije živjeli u teškim okolnostima.

Intervju s prof. dr. sc. Marinom Ajduković iz Društva za psihološku pomoć i sa Studijskog centra socijalnog rada Pravnog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu možete pročitati ovdje





Letak – Kako biti podrška djeci nakon traumatskih događaja

Letak – Što je važno znati o traumi i reakcijama na traumatske događaje

Ova stranica upotrebljava kolačiće
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.
Prihvaćam odabrane
Na ovoj mrežnoj stranci koriste se kolačići. Molimo Vas da pročitate Pravila privatnosti ili ažurirajte postavke kolačića.
Prihvaćam sve
Prihvaćam samo nužne