Na temelju članka 6. Odluke o dodjeli financijskih potpora za programe i projekte udruga i drugih pravnih i fizičkih osoba iz područja promicanja zdravlja i područja branitelja iz Domovinskog rata i njihovih obitelji, boraca II. svjetskog rata i civilnih invalida rata (Službeni glasnik Grada Zagreba 19/11 i 14/12) gradonačelnik Grada Zagreba objavljuje
JAVNI NATJEČAJ
ZA DODJELU FINANCIJSKIH POTPORA ZA SUFINANCIRANJE PROGRAMA/PROJEKATA UDRUGA I DRUGIH PRAVNIH I FIZIČKIH OSOBA IZ PODRUČJA BRANITELJA IZ DOMOVINSKOG RATA I NJIHOVIH OBITELJI, BORACA II. SVJETSKOG RATA I CIVILNIH INVALIDA RATA ZA 2013.
1. PREDMET JAVNOG NATJEČAJA
Predmet ovoga Javnog natječaja (u nastavku teksta: Natječaj) je prikupljanje pisanih prijedloga programa/projekata udruga i drugih pravnih i fizičkih osoba iz područja branitelja iz Domovinskog rata i njihovih obitelji, boraca II. svjetskog rata i civilnih invalida rata koji će se financirati iz proračuna Grada Zagreba u 2013 .
2. VRSTA I VISINA FINANCIJSKE POTPORE
Financijske potpore za pojedini program/projekt odobravaju se u iznosu od najmanje 10.000,00 kn do najviše 100.000,00 kuna.
Jednokratne financijske potpore za pojedini program/projekt mogu se odobriti u iznosu od najmanje 5.000,00 kuna do najviše 10.000,00 kuna.
Jednokratne financijske potpore mogu se dodijeliti za promicanje braniteljskih tema i obilježavanja važnijih obljetnica.
Područje branitelja iz Domovinskog rata i njihovih obitelji, boraca II. svjetskog rata i civilnih invalida rata od interesa za Grad Zagreb obuhvaća:
1. provođenje pomoći i samopomoći, resocijalizaciju i integraciju članova udruge;
2. unapređivanje kvalitete života i pružanje psihosocijalne pomoći članovima obitelji ekshumiranih i identificiranih branitelja;
3. organiziranje sportskih, kulturnih i drugih druženja članova udruge.
3. UVJETI ZA PRIJAVU NA NATJEČAJ
Uvjeti Natječaja za prijavu programa/projekta su:
1. udruga mora biti upisana u Registar udruga Republike Hrvatske, a pravna i fizička osoba u sudski ili drugi odgovarajući registar i imati registrirano sjedište djelovanja u Gradu Zagrebu najmanje jednu godinu prije dana objave Natječaja;
2. korisnici programa/projekta moraju biti građani Grada Zagreba;
3. udruga i druga pravna i fizička osoba može na natječaj prijaviti najviše tri programa/projekta uključujući jednokratnu financijsku potporu;
4. program ne smije biti redovni program rada udruge i druge pravne i fizičke osobe, program za financiranje članova udruge, program koji je usmjeren isključivo prema investicijskim ulaganjima, izgradnji ili adaptaciji kapitalnih objekata, kupnji opreme te zadovoljavanju temeljnih potreba poslovanja udruge i druge pravne i fizičke osobe;
5. provođenje programa/projekta ne smije trajati dulje od 12 mjeseci;
6. program/projekt mora biti besplatan za korisnike kojima je namijenjen;
7. da za program/projekt nisu u cijelosti već odobrena sredstva iz proračuna Europske unije, državnog proračuna ili proračuna Grada Zagreba;
8. udruga i druga pravna i fizička osoba mora imati osigurane ljudske i materijalne resurse za provedbu programa/projekta;
9. da odgovorna osoba udruge i druge pravne i fizičke osobe nije kažnjavana u kaznenom postupku;
10. udruga i druga pravna i fizička osoba mora voditi transparentno financijsko poslovanje;
11. da udruga i druga pravna i fizička osoba nema dospjelu nepodmirenu obvezu prema državnom proračunu i proračunu Grada Zagreba, osim ako joj je sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza, pod uvjetom da se pridržava rokova plaćanja;
12. prijava na Natječaj mora sadržavati sve podatke i dokumentaciju određenu Natječajem.
Udruge i druge pravne i fizičke osobe čija se djelatnost financira po posebnim propisima ne mogu ostvariti financijsku potporu iz proračuna Grada Zagreba.
4. SADRŽAJ PRIJAVE NA NATJEČAJ
4.1. Obavezni dio prijave su:
1. ispunjen, potpisan i ovjeren Obrazac za prijavu programa/projekta (Prilog 1 i 1a);
2. ispunjen, potpisan i ovjeren Obrazac proračuna programa/projekta (Prilog 2 i 2a);
3. izvadak iz Registra udruga Republike Hrvatske, sudskog ili drugog odgovarajućeg registra u izvorniku ili preslici s time da ne smije biti stariji od tri mjeseca od dana objave Natječaja;
4. dokaz o solventnosti (BON1, SOL1, BON2, SOL2), a za udruge (BON2, SOL2) u izvorniku ili u ovjerenoj preslici ne stariji od 30 dana od dana objave Natječaja;
5. preslika financijskog izvještaja za 2011. za pravne i fizičke osobe, a za udruge:
a) obveznike dvojnog knjigovodstva – presliku godišnjeg financijskog izvještaja za 2011. s potvrdom o prijemu Državnog ureda za reviziju ili FINA-e, u propisanom obliku i to:
- Izvještaj o prihodima i rashodima na Obrascu PR-RAS-NPF
- Bilancu na Obrascu BIL-NPF i
- Bilješke;
b) obveznike jednostavnog knjigovodstva – Odluku o nesastavljanju financijskih izvještaja usvojenu od upravljačkog tijela podnositelja u izvorniku ili preslici te presliku Knjige prihoda i rashoda za 2011.;
6. ovjerenu i potpisanu Izjavu o financiranju programa/projekta udruge i druge pravne i fizičke osobe iz sredstava proračuna Europske unije, državnog proračuna ili gradskog proračuna u godini za koju se program/projekt prijavljuje (Prilog 3);
7. ovjerenu i potpisanu Izjavu o partnerstvu ako se program/projekt provodi s partnerom (Prilog 4);
8. životopis voditelja programa/projekta s naznačenim datumom i potpisom;
9. uvjerenje o nekažnjavanju odgovorne osobe udruge i druge pravne i fizičke osobe, u izvorniku ili u preslici, s tim da uvjerenje ne smije biti starije od 30 dana od dana objave Natječaja;
10. popis zaposlenih osoba u udruzi i drugoj pravnoj i fizičkoj osobi, njihovo zvanje, naziv radnog mjesta i sažetak opisa poslova;
11. potvrdu nadležne porezne uprave o nepostojanju duga prema državnom proračunu u izvorniku ili preslici, ne stariju od 30 dana od dana objave Natječaja;
12. potvrdu trgovačkog društva Zagrebački holding d.o.o., o nepostojanju duga s osnova komunalnih usluga, zakupa i najma u izvorniku ili preslici ne stariju od 30 dana od dana objave Natječaja.
4.2. Neobavezni dio prijave
· Materijali o prezentaciji rada udruge i druge pravne i fizičke osobe - isječci iz novina, brošure, publikacije i slično (najviše pet stranica).
4.3. Zaprimljeni prijedlozi programa/projekata sa svom pratećom dokumentacijom neće se
vraćati.
5. NAČIN PRIJAVE
Prijava programa/projekta mora sadržavati svu dokumentaciju koja je navedena u točki 4.1. ovoga natječaja.
Udruge i druge pravne i fizičke osobe svoje programe/projekte moraju prijaviti na propisanim obrascima, ispunjenim na pisaćem stroju ili na računalu, prema na njima istaknutim uputama.
Udruga, pravna i fizička osoba mora odgovoriti na sva pitanja iz obrazaca.
Obrasci i Naputak za dostavljanje prijave programa/projekta za financijsku potporu udruga i drugih pravnih i fizičkih osoba iz područja branitelja iz Domovinskog rata i njihovih obitelji, boraca II. svjetskog rata i civilnih invalida rata iz sredstava proračuna Grada Zagreba za 2013., mogu se dobiti:
· na internetskoj stranici Grada Zagreba www.zagreb.hr
· u Gradskom uredu za zdravstvo i branitelje, Zagreb, Trg Stjepana Radića 1 soba 4/prizemlje, radnim danom u vremenu od 9.00 do 15,00 sati.
Sva pitanja u vezi s Natječajem mogu se tijekom trajanja Natječaja poslati na e-mail: marijana.dropuljic@zagreb.hr, najkasnije 3 dana prije isteka roka za predaju prijava na Natječaj. Sva postavljena pitanja s pripadajućim odgovorima nalazit će se, tijekom natječajnog roka, na web stranici Grada Zagreba www.zagreb.hr.
6. ROK I MJESTO PODNOŠENJA PRIJAVE
· Rok za podnošenje prijava na Natječaj je 30 dana od dana objave Natječaja, zaključno s 13. prosinca 2012.
· Prijavu na Natječaj treba dostaviti u zatvorenoj omotnici, s naznakom „NE OTVARAJ – ZA NATJEČAJ IZ PODRUČJA BRANITELJA IZ DOMOVINSKOG RATA I NJIHOVIH OBITELJI, BORACA II. SVJETSKOG RATA I CIVILNIH INVALIDA RATA“ na adresu
GRAD ZAGREB
GRADSKI URED ZA ZDRAVSTVO I BRANITELJE
- za Povjerenstvo za odabir programa/projekta
iz područja branitelja iz Domovinskog rata i njihovih obitelji, boraca II. svjetskog rata i civilnih invalida rata
10 000 Zagreb
Trg Stjepana Radića 1
· Prijave na Natječaj dostavljaju se poštom na navedenu adresu ili u pisarnicu gradske uprave na istoj adresi.
7. PRIJAVE KOJE SE NEĆE RAZMATRATI |
Neće biti uzeta u razmatranje prijava na Natječaj koja:
· je dostavljena nakon roka za podnošenje prijava;
· ne zadovoljava uvjete natječaja iz točke 3. ovoga natječaja;
· je pisana rukom, poslana elektronskom poštom ili telefaxom;
· u Obrascu za prijavu programa/projekta ne sadrži odgovore na sva pitanja;
· u Obrascu proračuna programa/projekta ne sadrži sve tražene podatke.
Sve udruge i druge pravne i fizičke osobe koje se prijave na ovaj natječaj, a njihove prijave neće biti razmatrane iz navedenih razloga o tome će biti obaviještene pisanim putem.
8. ODABIR I NAČIN PROCJENE PROGRAMA/PROJEKATA
Postupak odobravanja financijske potpore provodi Povjerenstvo za odabir programa/projekata iz područja branitelja iz Domovinskog rata i njihovih obitelji, boraca II. svjetskog rata i civilnih invalida rata. Gradonačelnik Grada Zagreba odlučuje o dodjeli i visini financijske potpore na temelju izvješća Povjerenstva za odabir programa/projekata iz područja branitelja iz Domovinskog rata i njihovih obitelji, boraca II. svjetskog rata i civilnih invalida rata.
Kriteriji za odabir programa/projekta su:
· kvaliteta i sadržajna inovativnost prijavljenog programa/projekta;
· kvaliteta dosadašnjeg rada, uspjesi i iskustvo u provođenju programa/projekta udruge;
· neposredna društvena korist za lokalnu zajednicu te doprinos razvoju civilnog
društva;
· financijska, organizacijska i stručna sposobnost za provedbu programa/projekta;
· realan odnos troškova i očekivanih rezultata programa/projekta;
· visina udjela vlastitih sredstava i sredstava iz drugih izvora u provedbi prijavljenog programa/projekta;
· održivost programa/projekta;
· reference u provođenju programa/projekata Europske unije.
Prednost u ostvarivanju financijske potpore imaju udruge i druge pravne i fizičke osobe koje su prethodno uspješno realizirale programe/projekte Europske unije, odnosno koristile financijsku potporu iz proračuna Europske unije ili državnog proračuna u području branitelja iz Domovinskog rata i njihovih obitelji, boraca II. svjetskog rata i civilnih invalida rata.
9. ROK I NAČIN OBJAVE REZULTATA NATJEČAJA
Gradonačelnik Grada Zagreba zaključkom odlučuje o odabiru programa/projekta i visini financijske potpore.
Rezultati Natječaja bit će objavljeni na web stranici Grada Zagreba www.zagreb.hr u roku od osam dana od dana donošenja odluke o dodjeli financijskih potpora i visini financijske potpore.
10. PRAVO PRIGOVORA |
Udruga i druga pravna i fizička osoba koja je sudjelovala u Natječaju može podnijeti prigovor na zaključak o odabiru programa/projekta i visini financijske potpore samo zbog povrede postupka odobravanja financijske potpore.
Prigovor se podnosi gradonačelniku, putem Gradskog ureda za zdravstvo i branitelje, u roku osam dana od dana primitka zaključka o odabiru programa/projekata i visini financijske potpore.
O prigovoru odlučuje gradonačelnik.
11. POTPISIVANJE UGOVORA
Udruge i druge pravne i fizičke osobe kojima se odobri financijska potpora sklapaju s Gradom Zagrebom ugovor o financijskoj potpori.
Ugovorom o financijskoj potpori uređuju se međusobna prava i obveze udruge i druge pravne i fizičke osobe i Grada Zagreba (dinamika, visina, rok i način isplate potpore, rok provedbe programa/projekta, način i dinamika izvješćivanja o provođenju programa/projekta i utrošku sredstava, obveze udruge i druge pravne i fizičke osobe u slučaju nenamjenskog trošenja potpore, obveza vraćanja neutrošenih sredstava i slično).
Obrazac proračuna programa/projekta priložen prijavi na Natječaj sastavni je dio ugovora o financijskoj potpori.
Financijska potpora u iznosu od 5.000,00 do 10.000,00 kuna isplaćuje se jednokratno, a financijska potpora u iznosu većem od 10.000,00 kuna isplaćuje se obročno, do kraja tekuće godine.
Udruga i druga pravna i fizička osoba je dužna dostavljati opisno i financijsko izvješće, dokaze i financijsku dokumentaciju o utrošenim sredstvima.
12. OBAVIJEST O OBJAVI NATJEČAJA
Predmet Natječaja, podatak o tome gdje se tekst Natječaja objavljuje i rok podnošenja prijava objavljeni su u Obavijesti o objavi javnih natječaja, u Večernjem listu zajedno s javnim natječajima koji se istodobno raspisuju i za druga područja za koja se dodjeljuju financijske potpore za programe/projekte udruga i drugih pravnih i fizičkih osoba iz proračuna Grada Zagreba za 2013.
Ovaj natječaj je objavljen 13. studenog 2012. na web stranici Grada Zagreba www.zagreb.hr i na oglasnim pločama gradske uprave.
Obrazac za prijavu programa/projekta (Prilog 1 i Prilog 1a);
Obrazac proračuna programa/projekta (Prilog 2 i Prilog 2 a);
Izjava o financiranju programa/projekta (Prilog 3);
Izjava o partnerstvu (Prilog 4);