Radi se o velikom i kompleksnom sustavu u koji je uključeno više isporučitelja programskih rješenja (SEC kao dio grupacije SIEMENS-a, GISDATA, EMD MEDTRONIC i STORM) no cijeli je sustav jedna cjelina koja prema krajnjem korisniku ne stvara prepreke prilikom prelaska iz sustava u sustav, jer su oni povezani u svim točkama gdje je to potrebno, a razmjena je trenutna. Podatak koji je unesen u poslovnom sustavu trenutačno je vidljiv u Prijavno dojavnoj jedinici ili Planeru rasporeda zaposlenika, kao što se i obračun odrađenih sati automatski po zaključenju smjene šalje u poslovni sustav na temelju čega se obavlja obračun plaća zaposlenicima.
Najveća novost u novom informacijskom sustavu je ePCR sustav koji se koristi u vozilima na terenu, i preko kojeg se svi relevantni podaci o intervenciji i pacijentu upisuju direktno u prijenosna računala u vozilima HMP, te se pacijentu predaje ispisani karton umjesto dosadašnjeg ručno popunjenog obrasca. Svi podaci koji su uneseni na terenu automatski se po zaključenju slučaja trenutno šalju u centralni sustav, jer se u modulu Analitike i izvještavanja uzimaju u obzir sve pružene usluge (hitna medicinska pomoć, sanitetski prijevoz, dijalize, vanjski prijevozi, usluge u ambulanti i laboratoriju, dežurstva na događanjima poput koncerata, sportskih manifestacija i druga okupljanja).
Informacijski sustav Ustanove za hitnu pomoć Zagreb sastoji se od više osnovnih modula:
Planer rasporeda
Ambulanta i laboratorij
Prijavno dojavna jedinica
ePCR u kolima HMP-a
Naknadni unos poziva
Analitika i izvještavanje
Materijalno-financijski računovodstveni sustav
Modul Izvanredna stanja
Tehnička služba
Puštanjem u rad ovog sustava otvara se mogućnost povezivanja kako sa drugim zdravstvenim ustanovama (bolnicama, domovima zdravlja – centri obiteljske medicine) tako i sa HZZO, u cilju što kvalitetnijih, točnijih i bržih podataka o našim korisnicima tj pacijentima.
Neke od ključnih elemenata našeg informacijskog sustava koriste i svjetske prijestolnice poput Praga, Dublina i Dubaija.