“GODINU DANA POSLIJE: Rezultati probira mentalnog zdravlja djece u Zagrebu” (KRATKI IZVJEŠTAJ)
“GODINU DANA POSLIJE: Rezultati probira mentalnog zdravlja djece u Zagrebu” (KRATKI IZVJEŠTAJ)
22.04.2021.
“GODINU DANA POSLIJE: Rezultati probira mentalnog zdravlja djece u Zagrebu” kratki je izvještaj u kojem su izneseni prvi podaci dobiveni nakon provedenog probira na mentalno zdravlje kojim je obuhvaćeno više od 22000 učenika osnovnih i srednjih škola Grada Zagreba. Projekt je provođen u veljači i ožujku 2021. Cilj ovog opsežnog projekta probira pod nazivom “Podrška jačanju mentalnog zdravlja djece i mladih tijekom i nakon COVID-19 zdravstvene krize i potresa u Gradu Zagrebu” upravo je omogućavanje rane identifikacije najugroženije djece i adolescenata te usmjeravanje na primanje podrške te osiguravanje stručnih intervencija, kako bi se ublažio utjecaj sadašnje situacije na njihov razvoj i mentalno zdravlje. Projekt je proveo Grad Zagreb u suradnji sa stručnjacima Povjerenstva za zaštitu mentalnog zdravlja djece i mladih Grada Zagreba i svih osnovnih i srednjih škola u Zagrebu, na način da je roditeljima dan pristup online aplikacije u koju su unijeli odgovore na pitanja o svojim zapažanjima o djetetu, te dobili brz i jednostavan uvid u mentalno zdravlje njihovog djeteta.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.