Autotaksi prijevoznik je dužan voditi
EVIDENCIJU VOZILA u elektroničkom obliku.
U slučaju novonabavljenog vozila ili izmjene vozila autotaksi prijevoznik je dužan predati
ZAHTJEV ZA PROMJENU PODATAKA O EVIDENCIJI VOZILA , Odsjeku za izdavanje licencija, dozvola i odobrenja, GRADSKI URED ZA MJESNU SAMOUPRAVU, PROMET, CIVILNU ZAŠTITU I SIGURNOST, Trg Stjepana Radića 1, telefon: 6101076.
Uz zahtjev je potrebno priložiti:
- Ažurnu evidenciju vozila,
- Presliku prometne dozvole,
- Presliku police osiguranja putnika i
- Ugovor o najmu vozila, ako prijevoznik nije vlasnik vozila.
Autotaksi prijevoznici odnosno osobni automobili koji su licencije za obavljanje autotaksi prijevoza stekli
nakon stupanja na snagu Zakona o prijevozu u cestovnom prometu (NN 41/18) imaju obvezu zadovoljenja uvjeta
električnog pogona ili motora s unutarnjim izgaranjem koji neovisno o pogonskom gorivu mora ispunjavati najmanje zahtjeve
Euro 5 norme, a od
1. 1. 2025. Euro 6 norme.
Autotaksi prijevoznici, odnosno osobni automobil koji je imao važeći izvod iz licencije za obavljanje autotaksi prijevoza
u trenutku stupanja na snagu Zakona o prijevozu u cestovnom prometu (NN 41/18) imaju rok prilagodbe do 1. lipnja 2023. godine za zadovoljenje uvjeta
električnog pogona ili motora s unutarnjim izgaranjem koji neovisno o pogonskom gorivu moraju ispunjavati najmanje zahtjeve
Euro 5 norme, a od
1. 1. 2025. Euro 6 norme.
Evidencija vozila mora najmanje sadržavati:
- ime, prezime i prebivalište fizičke osobe – obrtnika autotaksi prijevoznika, odnosno naziv tvrtke i sjedište pravne osobe autotaksi prijevoznika,
- OIB autotaksi prijevoznika,
- registarsku i VIN oznaku aktivnog vozila kojim se obavlja autotaksi prijevoz
- modelsku godinu vozila prema VIN oznaci vozila i
- naziv proizvođača i model vozila.
Sve promjene u evidenciji autotaksi prijevoznik je dužan dostaviti izdavatelju licencije u roku od osam dana od dana nastanka promjene, na način da dostavi posljednju ažuriranu verziju evidencije i popis promjena izbrisanih i upisanih vozila u odnosu na posljednju evidenciju koju je dostavio izdavatelju licencije, pri čemu dostavljena ažurna evidencija odnosno popis promjena mora sadržavati datum brisanja odnosno upisa svakog pojedinog vozila u predmetnu evidenciju.
Zahtjevi i dokumentacija predaju se u pisarnici Gradske uprave, Trg Stjepana Radića 1 ili putem e-maila: pisarnica@zagreb.hr