clanak False

Europski tjedan mobilnosti 2009.

19.04.2017.

EUROPSKITJEDANMOBILNOSTI održava se svake godine od 16. do 22. rujna. Ova europska inicijativa potiče male i velike gradove na uvođenje i promicanje održivih prijevoznih sredstava i pozivanje ljudi da iskušaju alternative vožnje automobilom.
Na sudjelovanje u EUROPSKOM TJEDNU MOBILNOSTI pozvani su svi gradovi iz i izvan Europe. Njihova online prijava bit će odobrena ako zadovoljavaju barem jedan od sljedećih kriterija:

  • organizirali su aktivnosti u tjednu od 16.-22. rujna, uzimajući u obzir godišnju temu događanja;
  • uveli su barem jednu novu trajnu mjeru kojom se pridonosi prelasku s osobnih automobila na održiva prijevozna sredstva. Mjere uvedene u posljednjih 12 mjeseci također su prihvatljive pod uvjetom da se mjere promiču u tjednu od 16.- 22. rujna;
  • obilježili su Dan bez automobila, poželjno 22. rujna, odvajanjem jednog ili više područja rezerviranog isključivo za pješake, bicikliste i javni prijevoz najmanje jedan cijeli dan (1 sat prije početka i 1 sat nakon završetka radnog vremena).

„Zlatni sudionici„ mogu postati samo oni gradovi koji su zadovoljili sva tri gore navedena kriterija i oni se mogu natjecati za nagrade EUROPSKOG TJEDNA MOBILNOSTI.

Tema Europskog tjedna mobilnosti 2009. bila je 'Poboljšajmo gradsku klimu', a Grad Zagreb izdvojen je zajedno sa 10 europskih gradova kao jedan od gradova koji su organizirali najkvalitetniju kampanju te prezentirali najkvalitetniji program i trajne mjere.  

 


Ova stranica upotrebljava kolačiće
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.
Prihvaćam odabrane
Na ovoj mrežnoj stranci koriste se kolačići. Molimo Vas da pročitate Pravila privatnosti ili ažurirajte postavke kolačića.
Prihvaćam sve
Prihvaćam samo nužne