Opis poslova i podaci o plaći
06.11.2024.
OPIS POSLOVA I ZADATAKA:
- Obavlja najsloženije poslove koji obuhvaćaju koordinaciju aktivnosti vezanih uz primjenu propisa o fiskalnoj odgovornosti ustanova, surađuje s drugim organizacijskim jedinicama ureda vezano uz prikupljanje podataka potrebnih za izradu izjave o fiskalnoj odgovornosti i upitnik o fiskalnoj odgovornosti gradskog Ureda, koordinira suradnju između Gradskog ureda za unutarnju reviziju i kontrolu i ustanova te Ureda prilikom obavljanja revizija poslovanja ustanova i/ili Ureda, koordinira aktivnosti između organizacijskih jedinica Ureda vezane uz izradu Plana djelovanja po obavljenim revizijama.
- Koordinira suradnju organizacijskih jedinica Ureda na prikupljanju informacija vezanih uz izradu Registra rizika Ureda, zaprima i stručno obrađuje odgovore na prijave nepravilnosti financijskog poslovanja ustanova iz nadležnosti.
- Koordinira provođenje kontrola na licu mjesta u vezi namjenskog korištenja sredstava tekućih donacija i subvencija u ustanovama i udrugama u djelatnostima iz nadležnosti
- Surađuje s gradskim upravnim tijelima i drugim subjektima u svrhu prikupljanja i razmjene informacija vezano uz financijsko poslovanje ustanova te obavlja i druge poslove koji mu se odrede.
PODACI O PLAĆI:
Osnovna plaća je umnožak koeficijenta složenosti poslova radnog mjesta – 3,08 i osnovice za izračun plaće u visini od 910,88 eura bruto, uvećan za 0,5% za svaku navršenu godinu radnog staža.