clanak False

Način prikupljanja i pružanja humanitarne pomoći - podnošenje zahtjeva putem aplikacije "JEDINSTVENA ELEKTRONIČKA EVIDENCIJA HUMANITARNE POMOĆI"

14.02.2024.
Zahtjevi za priznavanje statusa stalnog prikupljača humanitarne pomoći te zahtjevi za provođenje, produljenje trajanja ili prekid trajanja humanitarne akcije podnose se putem poveznice „Jedinstvena elektronička evidencija humanitarne pomoći “ - https://humanitarna-pomoc.mrosp.hr/login
 
Jedinstvena elektronička evidencija humanitarne pomoći je baza podataka koja se vodi računalnim programom u vlasništvu Republike Hrvatske, koju vodi i ustrojava nadležno ministarstvo, na kojoj su svi novi podnositelji zahtjeva u obvezi otvoriti korisnički račun, odnosno registrirati se, kako bi mogli podnijeti zahtjev.
 
Zahtjev za izdavanje rješenja o odobrenju provođenja humanitarne akcije (u daljnjem tekstu: Zahtjev) podnosi se nadležnom upravnom tijelu županije odnosno Gradu Zagrebu najmanje petnaest (15) dana prije planiranog početka akcije, a iznimno u kraćem roku ako postoji opasnost za život i zdravlje ljudi.