U sklopu projekta novog sustava tehničkog uređenja prometa, odnosno projekta upravljanja prometom putem elektroničkih sustava i videonadzora Grad Zagreb uspostavio je Centar za nadzor i upravljanje promet, na što je Ministarstvo unutarnjih poslova, Policijska uprava zagrebačka izdala suglasnost, čime je ispunjen jedan od preduvjeta za daljnji nastavak provedbe projekta.
Naime, objedinjavanje sustava nadzora i upravljanja semaforiziranim raskrižjima s videosustavom komunalnog i prometnog redarstva Grada Zagreba omogućit će bolje mogućnosti nadzora prometnih tokova te mijenjanje parametara sustava sukladno prikupljenim prometnim podacima u realnom vremenu, čime će se uspostaviti učinkovitiji sustav upravljanja prometom.
Takvo unapređenje mogućnosti praćenja i optimizacije prometnih tokova te povećanje učinkovitosti procesa ima nekoliko ciljeva: povećanje sigurnosti u prometu, poboljšanje protočnosti prometnih tokova, smanjenje repova čekanja i vremena putovanja, rasterećenje prometne mreže, smanjenje onečišćenja zraka, negativnog utjecaja buke, kao i broja prometnih nesreća te optimizaciju kapaciteta prometne infrastrukture.
Sam početak upravljanja prometom putem elektroničkih sustava i videonadzora bit će objavljen u javnim glasilima te na službenim stranicama Grada Zagreba.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.