Rezultati izbora za članove i zamjenike članova Savjeta mladih Grada Zagreba
Rezultati izbora za članove i zamjenike članova Savjeta mladih Grada Zagreba
15.09.2020.
Na temelju članka 10. stavka 7. Zakona o savjetima mladih (Narodne novine 41/14), članka 4. stavka 12. Odluke o osnivanju Savjeta mladih Grada Zagreba (Službeni glasnik Grada Zagreba 8/14, 9/16, 2/17 i 22/17) i članka 41. stavka 12. Statuta Grada Zagreba (Službeni glasnik Grada Zagreba 23/16, 2/18, 23/18 i 3/20), Gradska skupština Grada Zagreba, na 36. sjednici, 14. rujna 2020., raspravila je i prihvatila Izvješće o provjeri formalnih uvjeta i popis važećih kandidatura za izbor članova i zamjenika članova Savjeta mladih Grada Zagreba što ga je podnio Odbor za izbor i imenovanja te je tajnim glasovanjem izabrala članove i zamjenike članova Savjeta mladih Grada Zagreba:
1. ČLAN: DOMAGOJ BAČIĆ
Zamjenik člana: Ante Bačić
2. ČLAN: ROKO GRUJA
Zamjenik člana: Ivan Derk
3. ČLANICA: JELENA JAGNJIĆ
Zamjenik članice: Matija Kralj
4. ČLAN: FILIP KLINAC
Zamjenik člana: Otto Singer
5. ČLAN: IVAN LACO
Zamjenica člana: Doris Vrebac
6. ČLANICA: DORA MIKETEK
Zamjenik članice: Ivan Biošić
7. ČLANICA: INES OREŠKOVIĆ
Zamjenik članice: Ante Orešković
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.