Isplata naknade za štete od proljetnog mraza u 2021. godini
Isplata naknade za štete od proljetnog mraza u 2021. godini
11.01.2022.
Zagrebački poljoprivrednici pretrpjeli su štetu od proljetnog mraza 06. -08. travnja 2021. godine. Grad Zagreb je dana 07.svibnja 2021. raspisao Javni poziv za prijavu štete na imovini (poljoprivrednim kulturama) oštećenika uzrokovane mrazom na području Grada Zagreba. Nakon prikupljenih prijava Grad Zagreb je izvršio upis prijava šteta u Registar šteta sukladno čemu je Državno povjerenstvo trebalo utvrditi konačnu procjenu šteta i predložiti Vladi Republike Hrvatske donošenje odluke. Dana 23.12.2021. Vlada Republike Hrvatske donijela je Odluku o dodjeli sredstava pomoći za ublažavanje i uklanjanje posljedica prirodnih nepogoda u 2021. u Republici Hrvatskoj u području poljoprivrede. Ukupni iznos odobrene pomoći je 65.308,30 kuna. Odluku Vlade Republike Hrvatske, Zaključak Državnog povjerenstva te obavijest o rasporedu pomoći dostavljenu Gradskom povjerenstvu za procjenu šteta od prirodnih nepogoda, možete pogledati na sljedećim linkovima: dopis Odluke Vlade RH, dopis Zaključka DP,dopis Raspored pomoći.
Nužni kolačići - omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta.
Funkcionalni kolačići - omogućuju internetskoj stranici pružanje poboljšane funkcionalnosti i personalizaciju, npr. pamćenje jezika na kojem se prikazuje sadržaj stranica toga internetskog mjesta.
Statistički kolačići - omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja samoga korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Ovi uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.
Marketinški kolačići - omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskom mjestu radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti neke kampanje.