Gradski ured za opću upravu i imovinsko-pravne poslove
Narodne novine broj 113 od 2. listopada 2024.
Na temelju članka 17. i članka 19. stavaka 1. i 4. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine 86/08, 61/11, 4/18 i 112/19), pročelnik Gradskog ureda za opću upravu i imovinsko-pravne poslove, raspisuje
J A V N I N A T J E Č A J
za prijam u službu
u Gradski ured za opću upravu i imovinsko-pravne poslove
- u SEKTORU ZA GRAĐANSKA STANJA:
1. Matičara/matičarke u Odjelu za građanska stanja Grada Zagreba - 3 izvršitelja/izvršiteljice.
Potrebno stručno znanje: srednja stručna sprema upravne ili opće struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u, završen program osposobljavanja za obavljanje poslova matičara.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
- u SEKTORU ZA UREDSKO POSLOVANJE:
2. Stručnog referenta/stručne referentice za poslove pisarnice u Odsjeku za poslove pisarnice Odjela za poslove pisarnice, pismohrane i dostave - 2 izvršitelja/izvršiteljice.
Potrebno stručno znanje: srednja stručna sprema upravne, birotehničke, ekonomske ili opće struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
3. Stručnog referenta/stručne referentice za poslove pismohrane u Odsjeku za poslove pismohrane Odjela za poslove pisarnice, pismohrane i dostave - 2 izvršitelja/izvršiteljice.
Potrebno stručno znanje: srednja stručna sprema upravne, birotehničke, tehničke ili opće struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u, položen stručni ispit za provjeru stručne osposobljenosti radnika na poslovima upravljanja dokumentarnim i arhivskim gradivom izvan arhiva.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
- u SEKTORU ZA IMOVINSKO-PRAVNE POSLOVE:
4. Upravnog savjetnika/upravne savjetnice za poslove naknada i izvlaštenja u Odjelu za naknade i izvlaštenja - 2 izvršitelja/izvršiteljice.
Potrebno stručno znanje: sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij pravne struke, najmanje tri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
5. Stručnog referenta/stručne referentice za dokumentaciju u Odjelu za naknade i izvlaštenja - 2 izvršitelja/izvršiteljice.
Potrebno stručno znanje: srednja stručna sprema upravne, ekonomske, birotehničke ili opće struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
Natjecati se mogu i kandidati koji su prema ranijim propisima stekli visoku stručnu spremu tražene struke, za radno mjesto pod rednim brojem 4.
Natjecati se mogu i kandidati koji nemaju položen državni ispit, a kojeg će, u slučaju prijma, biti obvezni položiti.
Kandidati koji imaju prethodno radno iskustvo na odgovarajućim poslovima, a nisu završili program osposobljavanja za obavljanje poslova matičara u Državnoj školi za javnu upravu, mogu biti primljeni u službu i raspoređeni na radno mjesto, pod uvjetom da osposobljavanje završe u roku od godinu dana od početka rada na radnom mjestu matičara.
Natjecati se mogu i kandidati koji nemaju položen stručni ispit za provjeru stručne osposobljenosti radnika na poslovima upravljanja dokumentacijom i arhivskim gradivom izvan arhiva, a kojeg će, u slučaju prijma, biti obvezni položiti.
Na natječaj se mogu javiti osobe oba spola.
Služba se zasniva na neodređeno vrijeme, uz obvezni probni rad u trajanju od tri mjeseca.
Kandidati moraju ispunjavati i opće uvjete za prijam u službu propisane člankom 12. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi. U službu ne može biti primljena osoba za čiji prijam postoje zapreke iz članaka 15. i 16. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi.
Kandidati su u prijavi dužni navesti osobne podatke (ime i prezime, adresa stanovanja, broj telefona odnosno mobitela, po mogućnosti e-mail adresa), naziv i redni broj radnog mjesta za koje se podnosi prijava, te naziv ustrojstvene jedinice.
Kandidati koji se natječu za više radnih mjesta dužni su za svako radno mjesto podnijeti posebnu prijavu. Uz svaku prijavu dužni su priložiti traženu dokumentaciju.
Prijavu je potrebno vlastoručno potpisati.
Obrazac prijave može se preuzeti na web-stranici Grada Zagreba
https://www.zagreb.hr/en/objavljeni-natjecaji-oglasi/6501
Uz prijavu kandidati su dužni (u izvorniku ili neovjerenoj preslici) priložiti:
- životopis,
- dokaz o državljanstvu (osobna iskaznica, putovnica, vojna iskaznica ili domovnica),
- dokaz o stručnoj spremi: diploma - za radno mjesto pod rednim brojem 4., odnosno svjedodžba o stečenoj srednjoj stručnoj spremi za radna mjesta pod rednim brojem 1., 2., 3. i 5. (ukoliko kandidat uz prijavu priloži inozemnu kvalifikaciju, dužan je uz istu dostaviti i dokaz o priznavanju inozemne obrazovne kvalifikacije),
- uvjerenje o nevođenju kaznenog postupka (
ne starije od 3 mjeseca),
- svjedodžbu o položenom državnom stručnom ispitu,
- potvrdu o završenom programu osposobljavanja za poslove matičara za radno mjesto pod rednim brojem 1.,
- potvrdu o položenom stručnom ispitu za provjeru stručne osposobljenosti radnika na poslovima upravljanja dokumentarnim i arhivskim gradivom izvan arhiva - za radno mjesto pod rednim brojem 3.
- dokaz o ukupnom radnom iskustvu,
ne stariji od 1 mjesec: Elektronički zapis (e-radna knjižica) ili Potvrda o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskoga zavoda za mirovinsko osiguranje, a koji zapis/potvrda, između ostalih podataka, mora sadržavati i podatke o poslodavcu, početku i prestanku osiguranja, stvarnoj i potrebnoj stručnoj spremi, radnom vremenu, općini rada – prebivališta i trajanju staža osiguranja i
- dokaz o radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima u trajanju od najmanje tri godine za radno mjesto pod rednim brojem 4., odnosno u trajanju od najmanje jedne godine za radna mjesta pod rednim brojem 1., 2., 3. i 5. (ugovor o radu ili rješenje o rasporedu ili potvrda poslodavca), koji sadrži vrstu poslova i vremenska razdoblja u kojem je kandidat obavljao navedene poslove, a koje je radno iskustvo evidentirano u Elektroničkom zapisu/Potvrdi o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskoga zavoda za mirovinsko osiguranje, traženoj u prethodnoj alineji.
Kandidati koji dostavljaju dokumentaciju na stranom jeziku dužni su uz istu dostaviti i ovjereni prijevod na hrvatski jezik.
Ukoliko kandidat uz prijavu priloži dokumente u kojima osobni podaci nisu istovjetni, dužan je dostaviti i dokaz o njihovoj promjeni (presliku vjenčanog ili rodnog lista).
Kandidat koji ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima dužan je u prijavi na javni natječaj pozvati se na to pravo i ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima. Da bi ostvario pravo prednosti pri zapošljavanju, kandidat koji ispunjava uvjete za ostvarivanje toga prava, dužan je uz prijavu na javni natječaj priložiti sve dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, kao i rješenje, odnosno potvrdu o priznatom statusu, te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji način je prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (ugovor, rješenje, odluka i sl.).
Temeljem članka 103. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine, 121/17, 98/19, 84/21 i 156/23) i članka 49. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine, 84/21), kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti dužni su dostaviti sve dokaze iz citiranih odredbi Zakona. Dokazi potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju objavljeni su na internet stranici Ministarstva hrvatskih branitelja Republike Hrvatske
https://branitelji.gov.hr/pristup-informacijama/835
Kandidat koji se, sukladno članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine, 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20), poziva na pravo prednosti prilikom zapošljavanja, dužan je uz prijavu na natječaj, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaz o utvrđenom statusu osobe s invaliditetom.
Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u javnom natječaju.
Osoba koja nije podnijela pravodobnu i urednu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz javnog natječaja, ne smatra se kandidatom prijavljenim na natječaj, o čemu joj se dostavlja pisana obavijest.
Prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti kandidata mogu pristupiti samo kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja. Kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja i imaju pravo pristupiti testiranju bit će evidentirani lozinkom koja se sastoji od prvog slova imena i prvog slova prezimena i 5 zadnjih brojeva OIB-a (npr. Pero Perić 12345678901 – PP78901) i pod kojom će lozinkom biti pozvani na testiranje.
Ako kandidat ne pristupi prethodnoj provjeri znanja, smatra se da je povukao prijavu na javni natječaj.
Opis poslova i podaci o plaći radnog mjesta koje se popunjava javnim natječajem, način obavljanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata, područje provjere, te pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata za provjeru navedeni su na web stranici www.zagreb.hr.
Na web stranici www.zagreb.hr i na oglasnoj ploči u prizemlju zgrade gradske uprave, Zagreb, Trg Stjepana Radića 1, najmanje pet dana prije održavanja provjere, bit će objavljeno vrijeme i mjesto održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata, te popis lozinki kandidata koji imaju pravo pristupiti testiranju.
Prijave s prilozima dostavljaju se
STRUČNOJ SLUŽBI GRADSKE UPRAVE, Sektoru za upravljanje ljudskim potencijalima, Zagreb, Trg S. Radića 1,
u roku od 15 (petnaest) dana od dana objave natječaja u „Narodnim novinama“,
s obveznom naznakom „za natječaj za prijam u službu u Gradski ured za opću upravu i imovinsko-pravne poslove“.
UPUTA O PRAVIMA ISPITANIKA:
https://www.zagreb.hr/UserDocsImages/arhiva/Uputa%20o%20pravima%20ispitanika.pdf
Kandidati će o rezultatima natječaja biti obaviješteni u zakonskom roku.