landing

Natječaj je djelomično poništen 24.10.2023., 19.12.2023., 17.1.2024., 19.2.2024. i 22.2.2024. u dijelu koji se odnosi na prijam u službu 1. Višeg stručnog suradnika/više stručne suradnice za pripremu tehničke dokumentacije u Odsjeku za pripremu tehničke dokumentacije za građenje i sanaciju oštećenih objekata predškolstva, školstva i sporta Odjela za građenje i sanaciju oštećenih objekata predškolstva, školstva i sporta u Sektoru za građenje i sanaciju oštećenih objekata društvenih djelatnosti i stambenih objekata, 1 izvršitelj/izvršiteljica, u dijelu koji se odnosi na prijam u službu 5. Višeg stručnog suradnika/više stručne suradnice za građenje i sanaciju elektro–strojarskih instalacija u Odsjeku za građenje i sanaciju oštećenih objekata predškolstva, školstva i sporta Odjela za građenje i sanaciju oštećenih objekata predškolstva, školstva i sporta u Sektoru za građenje i sanaciju oštećenih objekata društvenih djelatnosti i stambenih objekata, 1 izvršitelj/izvršiteljica, u dijelu koji se odnosi na prijam u službu 6. Višeg stručnog suradnika/više stručne suradnice za pripremu tehničke dokumentacije u Odsjeku za pripremu tehničke dokumentacije za građenje i sanaciju oštećenih objekata socijalne zaštite i zdravstva Odjela za građenje i sanaciju oštećenih objekata socijalne zaštite i zdravstva u Sektoru za građenje i sanaciju oštećenih objekata društvenih djelatnosti i stambenih objekata, 1 izvršitelj/izvršiteljica, u dijelu koji se odnosi na prijam u službu 7. Stručnog suradnika/stručne suradnice za pripremu dokumentacije u Odsjeku za pripremu tehničke dokumentacije za građenje i sanaciju oštećenih objekata socijalne zaštite i zdravstva Odjela za građenje i sanaciju oštećenih objekata socijalne zaštite i zdravstva u Sektoru za građenje i sanaciju oštećenih objekata društvenih djelatnosti i stambenih objekata, 1 izvršitelj/izvršiteljica, u dijelu koji se odnosi na prijam u službu 9. Višeg stručnog referenta/više stručne referentice za pripremu dokumentacije u Odsjeku za pripremu tehničke dokumentacije za građenje i sanaciju oštećenih objekata kulture, gradskih i stambenih objekata Odjela za građenje i sanaciju oštećenih objekata kulture, gradskih i stambenih objekata u Sektoru za građenje i sanaciju oštećenih objekata društvenih djelatnosti i stambenih objekata, 1 izvršitelj/izvršiteljica, u dijelu koji se odnosi na prijam 10. Stručnog savjetnika/stručne savjetnice za organiziranje građenja i sanaciju u Odsjeku za građenje i sanaciju oštećenih objekata kulture, gradskih i stambenih objekata Odjela za građenje i sanaciju oštećenih objekata kulture, gradskih i stambenih objekata u Sektoru za građenje i sanaciju oštećenih objekata društvenih djelatnosti i stambenih objekata, 1 izvršitelj/izvršiteljica, i u dijelu koji se odnosi na prijam u službu 11. Višeg stručnog suradnika/više stručne suradnice za građenje i sanaciju elektro–strojarskih instalacija u Odsjeku za građenje i sanaciju oštećenih objekata kulture, gradskih i stambenih objekata Odjela za građenje i sanaciju oštećenih objekata kulture, gradskih i stambenih objekata u Sektoru za građenje i sanaciju oštećenih objekata društvenih djelatnosti i stambenih objekata, 1 izvršitelj/izvršiteljica.



Gradski ured za obnovu, izgradnju, prostorno uređenje, graditeljstvo i komunalne poslove


Narodne novine broj 108 od 20. rujna 2023.

Na temelju članka 17. i članka 19. stavaka 1. i 4. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine, 86/08, 61/11, 4/18 i 112/19) pročelnik Gradskog ureda za obnovu, izgradnju, prostorno uređenje, graditeljstvo i komunalne poslove, raspisuje
 

J A V N I    N A T J E Č A J
za prijam u službu
u Gradskom uredu za obnovu, izgradnju, prostorno uređenje,
graditeljstvo i komunalne poslove
 
 
Sektora za građenje i sanaciju oštećenih objekata društvenih djelatnosti i stambenih objekata:
 
 
- u Odjelu za građenje i sanaciju oštećenih objekata predškolstva, školstva i sporta:
 
1. Višeg stručnog suradnika/više stručne suradnice za pripremu tehničke dokumentacije u Odsjeku za pripremu tehničke dokumentacije za građenje i sanaciju oštećenih objekata predškolstva, školstva i sporta
– 1 izvršitelj/izvršiteljica.
 
Potrebno stručno znanje: sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij arhitektonske, građevinske ili ekonomske struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
 
2. Višeg stručnog suradnika/više stručne suradnice za pripremu geodetske dokumentacije u Odsjeku za pripremu tehničke dokumentacije za građenje i sanaciju oštećenih objekata predškolstva, školstva i sporta – 1 izvršitelj/izvršiteljica.
 
Potrebno stručno znanje: sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij geodetske ili tehničke struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
 
3. Stručnog suradnika/stručne suradnice za pripremu dokumentacije u Odsjeku za pripremu tehničke dokumentacije za građenje i sanaciju oštećenih objekata predškolstva, školstva i sporta – 1 izvršitelj/izvršiteljica.
 
Potrebno stručno znanje: sveučilišni prijediplomski studij ili stručni prijediplomski studij građevinske, arhitektonske ili ekonomske struke, najmanje tri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
 
4. Stručnog savjetnika/stručne savjetnice za organiziranje građenja i sanaciju u Odsjeku za građenje i sanaciju oštećenih objekata predškolstva, školstva i sporta – 1 izvršitelj/izvršiteljica.
 
Potrebno stručno znanje: sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij arhitektonske ili građevinske struke, najmanje tri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
 
5. Višeg stručnog suradnika/više stručne suradnice za građenje i sanaciju elektro–strojarskih instalacija u Odsjeku za građenje i sanaciju oštećenih objekata predškolstva, školstva i sporta – 1 izvršitelj/izvršiteljica.
 
Potrebno stručno znanje: sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij elektrotehničke ili strojarske struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
 
 
- u Odjelu za građenje i sanaciju oštećenih objekata socijalne zaštite i zdravstva:
 
6. Višeg stručnog suradnika/više stručne suradnice za pripremu tehničke dokumentacije u Odsjeku za pripremu tehničke dokumentacije za građenje i sanaciju oštećenih objekata socijalne zaštite i zdravstva
– 1 izvršitelj/izvršiteljica.
 
Potrebno stručno znanje: sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij arhitektonske, građevinske, agronomske, šumarske ili ekonomske struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.

7. Stručnog suradnika/stručne suradnice za pripremu dokumentacije u Odsjeku za pripremu tehničke dokumentacije za građenje i sanaciju oštećenih objekata socijalne zaštite i zdravstva – 1 izvršitelj/izvršiteljica.
 
Potrebno stručno znanje: sveučilišni prijediplomski studij ili stručni prijediplomski studij građevinske, arhitektonske ili ekonomske struke, najmanje tri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
 
8. Stručnog savjetnika/stručne savjetnice za organiziranje građenja i sanaciju u Odsjeku za građenje i sanaciju oštećenih objekata socijalne zaštite i zdravstva – 1 izvršitelj/izvršiteljica.
 
Potrebno stručno znanje: sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij arhitektonske ili građevinske struke, najmanje tri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
 
 
- u Odjelu za građenje i sanaciju oštećenih objekata kulture, gradskih i stambenih objekata:
 
9. Višeg stručnog referenta/više stručne referentice za pripremu dokumentacije u Odsjeku za pripremu tehničke dokumentacije za građenje i sanaciju oštećenih objekata kulture, gradskih i stambenih objekata
– 1 izvršitelj/izvršiteljica.
 
Potrebno stručno znanje: sveučilišni prijediplomski studij ili stručni prijediplomski studij ili stručni kratki studij građevinske, arhitektonske ili ekonomske struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
 
 10. Stručnog savjetnika/stručne savjetnice za organiziranje građenja i sanaciju u Odsjeku za građenje i sanaciju oštećenih objekata kulture, gradskih i stambenih objekata – 1 izvršitelj/izvršiteljica.
 
Potrebno stručno znanje: sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij arhitektonske ili građevinske struke, najmanje tri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
 
11. Višeg stručnog suradnika/više stručne suradnice za građenje i sanaciju elektro–strojarskih instalacija u Odsjeku za građenje i sanaciju oštećenih objekata kulture, gradskih i stambenih objekata – 1 izvršitelj/izvršiteljica.
 
Potrebno stručno znanje: sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij elektrotehničke ili strojarske struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
 

- u Odjelu za radove na zaštiti i očuvanju kulturnih dobara:
 
12. Višeg stručnog suradnika/više stručne suradnice za geodetsku dokumentacije u Odsjeku za pripremu tehničke dokumentacije za radove na zaštiti i očuvanju kulturnih dobara
– 1 izvršitelj/izvršiteljica.
 
Potrebno stručno znanje: sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij geodetske ili tehničke struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
 
13. Stručnog savjetnika/stručne savjetnice za organiziranje radova u Odsjeku za radove na zaštiti i očuvanju kulturnih dobara – 1 izvršitelj/izvršiteljica.
 
Potrebno stručno znanje: sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij arhitektonske, građevinske ili elektrotehničke struke, najmanje tri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
 
14. Višeg stručnog suradnika/više stručne suradnice za organiziranje radova u Odsjeku za radove na zaštiti i očuvanju kulturnih dobara – 1 izvršitelj/izvršiteljica.
 
Potrebno stručno znanje: sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij arhitektonske ili građevinske struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje rada na PC-u.
Poseban uvjet: položen državni ispit.
 
Natjecati se mogu i kandidati koji su prema ranijim propisima stekli visoku stručnu spremu tražene struke, za radna mjesta pod rednim brojem 1., 2., 4., 5., 6., 8., 10., 11., 12., 13. i 14.
 
Natjecati se mogu i kandidati koji su prema ranijim propisima stekli višu stručnu spremu tražene struke, za radna mjesta pod rednim brojem 3., 7. i 9.
 
Natjecati se mogu i kandidati koji nemaju položen državni ispit, uz obvezu da ga polože u roku od godine dana od prijma u službu.

Na natječaj se mogu javiti osobe oba spola.

Služba se zasniva na neodređeno vrijeme, uz obvezni probni rad u trajanju od tri mjeseca.

Kandidati moraju ispunjavati i opće uvjete za prijam u službu propisane člankom 12. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi. U službu ne može biti primljena osoba za čiji prijam postoje zapreke iz članaka 15. i 16. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi.

Kandidati su u prijavi dužni navesti osobne podatke (ime i prezime, adresa stanovanja, broj telefona odnosno mobitela, po mogućnosti e-mail adresa), naziv i redni broj radnog mjesta za koje se podnosi prijava, te naziv ustrojstvene jedinice.
 
 
Ako se kandidati natječu za više radnih mjesta dužni su za svako radno mjesto podnijeti posebnu prijavu sa svim traženim prilozima.
 
Prijavu je potrebno vlastoručno potpisati.
 
Obrazac prijave može se preuzeti na web-stranici Grada Zagreba https://www.zagreb.hr/en/objavljeni-natjecaji-oglasi/6501
 
Uz prijavu kandidati su dužni (u izvorniku ili neovjerenoj preslici) priložiti:
-  životopis,
-  dokaz o državljanstvu (osobna iskaznica, putovnica, vojna iskaznica ili domovnica),
-  dokaz o stručnoj spremi: za radna mjesta pod rednim brojem 1., 2., 4., 5., 6., 8., 10., 11., 12., 13. i 14.: diploma, a za radna mjesta pod rednim brojem 3., 7. i 9.: svjedodžba (za kandidate koji su stekli naziv sveučilišni ili stručni prvostupnik/prvostupnica) ili diploma (za kandidate koji su stekli VŠS), ukoliko kandidat uz prijavu priloži inozemnu kvalifikaciju, dužan je uz istu dostaviti i odgovarajuće rješenje o priznavanju inozemne obrazovne kvalifikacije,
-  uvjerenje o nevođenju kaznenog postupka (ne starije od 3 mjeseca),
-  svjedodžbu o položenom državnom stručnom ispitu,
- dokaz o ukupnom radnom iskustvu, ne stariji od 1 mjeseca: Elektronički zapis (e – radna knjižica) ili Potvrda o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskoga zavoda za mirovinsko osiguranje, a koji zapis/potvrda, između ostalih podataka, mora sadržavati i podatke o poslodavcu, početku i prestanku osiguranja, stvarnoj i potrebnoj stručnoj spremi, radnom vremenu, općini rada – prebivališta i trajanju staža osiguranja i
- dokaz o radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima u trajanju od najmanje tri godine za radna mjesta pod rednim brojem 3., 4., 7., 8., 10. i 13., odnosno u trajanju od najmanje jedne godine za radna mjesta pod rednim brojem 1., 2., 5., 6., 9., 11., 12. i 14. (ugovor o radu ili rješenje o rasporedu ili potvrda poslodavca), koji sadrži vrstu poslova i vremenska razdoblja u kojem je kandidat obavljao navedene poslove, a koje je radno iskustvo evidentirano u Elektroničkom zapisu/Potvrdi o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskoga zavoda za mirovinsko osiguranje, traženoj u prethodnoj alineji.
 
Kandidati koji dostavljaju dokumentaciju na stranom jeziku dužni su uz istu dostaviti i ovjereni prijevod na hrvatski jezik.

Ukoliko kandidat uz prijavu priloži dokumente u kojima osobni podaci nisu istovjetni, dužan je dostaviti i dokaz o njihovoj promjeni (presliku vjenčanog ili rodnog lista).

 
Kandidat koji ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima dužan je u prijavi na javni natječaj pozvati se na to pravo i ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima. Da bi ostvario pravo prednosti pri zapošljavanju, kandidat koji ispunjava uvjete za ostvarivanje toga prava, dužan je uz prijavu na javni natječaj priložiti sve dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, kao i rješenje, odnosno potvrdu o priznatom statusu, te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji način je prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (ugovor, rješenje, odluka i sl.).
  
Temeljem članka 103. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine, 121/17, 98/19 i 84/21) i članka 49. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine, 84/21), kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti dužni su dostaviti sve dokaze iz citiranih odredbi Zakona. Dokazi potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju objavljeni su na internet stranici Ministarstva hrvatskih branitelja Republike Hrvatske https://branitelji.gov.hr/pristup-informacijama/835
 
Kandidat koji se, sukladno članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine, 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20), poziva na pravo prednosti prilikom zapošljavanja, dužan je uz prijavu na natječaj, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaz o utvrđenom statusu osobe s invaliditetom.
 
Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u javnom natječaju.

Osoba koja nije podnijela pravodobnu i urednu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz javnog natječaja, ne smatra se kandidatom prijavljenim na javni natječaj, o čemu joj se dostavlja pisana obavijest.

 
Prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti kandidata mogu pristupiti samo kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja. Kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja i imaju pravo pristupiti testiranju bit će evidentirani lozinkom koja se sastoji od prvog slova imena i prvog slova prezimena i 5 zadnjih brojeva OIB-a (npr. Pero Perić 12345678901 – PP78901) i pod kojom će lozinkom biti pozvani na testiranje.
 
Ako kandidat ne pristupi prethodnoj provjeri znanja, smatra se da je povukao prijavu na javni natječaj.

Opis poslova i podaci o plaći radnog mjesta koje se popunjava javnim natječajem, način obavljanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata, područje provjere, te pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata za provjeru navedeni su na web stranici www.zagreb.hr.
 
Na web stranici www.zagreb.hr i na oglasnoj ploči u prizemlju zgrade gradske uprave, Zagreb, Trg Stjepana Radića 1, najmanje pet dana prije održavanja provjere, bit će objavljeno vrijeme i mjesto održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata, te popis lozinki kandidata koji imaju pravo pristupiti testiranju.
 
Prijave s prilozima dostavljaju se STRUČNOJ SLUŽBI GRADSKE UPRAVE, Sektoru za upravljanje ljudskim potencijalima, Zagreb, Trg S. Radića 1, u roku od 15 (petnaest) dana od dana objave natječaja u „Narodnim novinama“, s obveznom naznakom „za natječaj za prijam u službu u Gradski ured za obnovu, izgradnju, prostorno uređenje, graditeljstvo i komunalne poslove“.

UPUTA O PRAVIMA ISPITANIKA:
https://www.zagreb.hr/UserDocsImages/arhiva/Uputa%20o%20pravima%20ispitanika.pdf
 
Kandidati će o rezultatima natječaja biti obaviješteni u zakonskom roku.
 
 

Saznajte više