Od danas građani Zagreba mogu u svakom trenutku, koristeći računalo i vlastiti deveteroznamenkasti PIN, saznati u kojoj se fazi nalazi njihov predmet, upućen u gradske urede, rečeno je to na današnjoj konferenciji za novinare održanoj u Gradskom poglavarstvu, u povodu predstavljanja nove usluge – gradske elektronske pisarnice.
Konferenciji za novinare, na kojoj je i predstavljen način funkcioniranje e-pisarnice, prisustvovao je gradonačelnik Milan Bandić sa suradnicima, te predstavnici tvrtke APIS IT d.o.o., koji su u suradnji s Gradskim uredom za opću upravu osmislili i realizirali čitav projekt. Gradonačelnik je istaknuo važnost nove usluge prvenstveno radi povećanja transparentnosti rada gradske uprave, ali i zbog želje da se građanima omogući što jednostavniji način rješavanja zahtjeva.
Kako je naveo pročelnik GU za opću upravu Krešimir Ladešić, u 2008. je zaprimljeno 600.000 različitih zahtjeva građana, od onih za izdavanje građevinskih dozvola do registracije Udruga.
Predsjednica Uprave tvrtke APIS IT d.o.o. Dunja Jurica naglasila je da će građani pri predaji predmeta u pisarnici Gradskog poglavarstva, osim potvrde o zaprimanju, dobiti i PIN kojim će svakodnevno moći provjeravati, putem gradske stranice www.zagreb.hr, status riješenosti svoga predmeta, a ujedno će imati i uvid u kojem se uredu i kod kojega referenta predmet u tom trenutku nalazi.